Annons:
Etikettdagens-ros
Läst 1787 ggr
RacerDonnans
8/3/09, 11:38 PM

Tack till er som bryr er....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill här tala om att jag uppskattar er omtanke ni som mailat eller skrivit någon rad här på forumet samt er som försökt pigga upp mig med trevliga, spännande erbjudanden eller "bara" en varm kram. Jag kommer nog rycka upp mig och komma igång med uppfödningen igen, även om det känns tungt nu.
Tack igen och kram från mig.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Annons:
Eine
8/4/09, 3:40 PM
#1

Du kommer snart i bättre form.Sköt om dig och tyck om dig själv,det är viktigt!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

emiya
8/5/09, 2:26 AM
#2

Ta hand om dig! Du är på G!Glad

Spotless
8/5/09, 8:13 AM
#3

Jag är inte alls insatt i vad som har hänt. Hur som helst hoppas jag att du mår bättre jättesnart! Ibland är de tunga stunderna, vare sig det handlar om djuren eller annat, överskuggande. Med tiden överväger ändå de härliga, varma och harmoniska minnena och livet känns lättare.

Dolleminas
8/5/09, 8:40 AM
#4

Hoppas det känns bättre nu #0

Hur som helst så har du ju nu ett "barnbarn" att njuta av i närheten…

MonicaLagerquist
8/5/09, 11:43 AM
#5

#3

Nickar och instämmer.

Stolt ägare till fem La permer

omak
8/5/09, 9:57 PM
#6

Bosse med familj skickar en styrkekram!

Annons:
Natali
8/5/09, 11:26 PM
#7

#0 Du vet ju att jag finns, och jag vet att du kommer hitta en lösning att fortsätta på. Du vet ju vad jag har till dej. Flört

Så fort jag hämtat mej från alla visningar på Nolia så ska jag ringa igen. Kram

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Leffe
8/5/09, 11:38 PM
#8

Pysen hälsar att du ska komma igen. Han gillar dina honor

LinusCRX
8/6/09, 12:22 AM
#9

Vet ju inte alls vad som har hänt, men vill skicka dig styrkekramar så du orkar!!!

KRAM!

RacerDonnans
8/6/09, 12:55 AM
#10

Tack igen alla!
#4 Ja, jag var där igår och ikväll hos den kaxiga lilla damen.
#6 Längtar efter bilder på gullegrabben och höra hur ni har det.
#7 Glad Ser fram emot ditt samtal.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

kissan78
8/6/09, 11:35 AM
#11

Vet vilken tragedi du gått igenom och jag har tyvärr inte ens hört av mig! Förlåt!! Hoppas verkligen att du kommer orka ta nya tag med uppfödningen och att vi ses snart på någon utställning el så! Kram

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Eine
8/6/09, 1:40 PM
#12

#10 Jag funderade på din sits och och hur du ska kunna ta dig ur den.Vilket är ditt största intresse förutom familjen och katterna? Är det något du skulle kunna ta dig tid till och på så sätt skingra tristessen? Det kan kännas väldigt upplyftande faktiskt.Jag har själv erfarit det.Kram.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

[Silkwaves]
8/6/09, 1:44 PM
#13

Jag vet inget alls om vad du har gått igenom men sänder en varm och go kram i alla fall och hoppas att det snart vänder för dig. Det gör det alltid, även om det kan kännas hopplöst ibland.

Annons:
[Silkwaves]
8/6/09, 1:48 PM
#14

och nu var jag inne på din hemsida…Så nu vet jag  GråterGråter så ledsen för din skull. Massor av bamsekramar - igen. Avelsarbete går inte efter någon rak utstakad bana precis…

Eine
8/6/09, 2:32 PM
#15

#14 Visst är det tråkigt,det tycker jag ocksåGråter.Människan spår och Gud rår heter det ju…Det är inte bara en gång man får modifiera sina planer och börja på nytt.Det går kanske något lättare när barn inte är inblandade och förväntansfulla .

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Dragonrebell
8/6/09, 3:19 PM
#16

#0 & #4 Ni är välkommna hem till "pratkvarnen" när som helst. Kanske speciellt du #0 och kattungegosaFlört

RacerDonnans
8/10/09, 1:54 AM
#17

#14 Tack, Stacie kommer alltid vara litt hjärtegryn oavsett.
#16 Tack, jag kommer snart igen. Tjejerna vill gärna få följa.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

kvasikatten
8/10/09, 11:51 AM
#18

Ingela

Vad har hänt min vän ? Tydligen nåt allvarligt.
Känner med dig i din ledsenhet.
Alla svårigheter i livet danar oss - vi går ut ur dem starkare och mer inriktade på att leva. Ärren efter bekymren går aldrig bort men de bleknar och det viktigaste är att veta att man har dem men att man inte behöver ägna tid och känslor åt dem längre fram.

Kramar från Karin

cherish
8/11/09, 3:03 PM
#19

Även jag skickar varma tankar, det vet du, och allt har jag nog redan sagt dig … är hemma igen nu så om du har tid över i veckan och ska in på stan är du välkommen hit och gosa på barnbarnet Phoebe!!!

Kramar!!!!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

emiya
8/11/09, 6:57 PM
#20

Hoppas att du fortsätter att må bättre! Glad

Annons:
pallemaxwell
8/12/09, 12:28 AM
#21

Skickar en stor kram. Så tråkigt när sånt här händer. Känner med er.

EvaG
8/12/09, 2:24 AM
#22

Du kommer att återhämta dig och komma igen. Då kommer Stacey att bli en underbar barnvakt.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

MartinaH
8/12/09, 10:08 AM
#23

Oerhört tråkigt det som häntGråter. Du är varmt välkommen till mig om du har lust och ork!

Många kramar till dig.

RacerDonnans
8/12/09, 7:32 PM
#24

#19 tack! Hoppas ni haft det bra. Kanske vi kan hitta på något med ungarna på fredag?#22 Det skulle hon nog kunna bli Glad.
#23 Jag kommer snart, måste ju se hur stora ungarna blivit. De är ju släktingar också så det känns extra kul. Messar dig om när…….

Tack än en gång alla både vänner och andra som jag inte ens känner personligen.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Upp till toppen
Annons: