Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
Allmänt Cornish Rexprat

Någon som vill ha en kattunge gratis?

2009-07-24 19:25 #0 av: LykkeLii

Skrattande

Idag har Elmer gjort allt bus man kan tänka sig och jag menar verkligen ALLT!! Jag blir galen!!

Tur för han att jag har honom nära hjärtat. Kyss

Förstår inte varför detta ska hända när jag ska pyssla om gumman som mådde dåligt idag.

Kattungar är underbara men inte alla dagar.

Anmäl
2009-07-24 21:03 #1 av: MyTwiggs

Jag har också en gratiskatt här! Skänkes för avhämtning!

Anmäl
2009-07-24 23:28 #2 av: TamlinsMatte

Åja... era har väl inte kissat på alla tillgängliga kläder i 10 års tid?? Wille kan man få betalt för att ta över! Tamlin är inte fullt lika billig idag. Hittade ingen annan bild i kameran just nu... Jag lovar, de ser inte alltid lika muppiga ut...

Anmäl
2009-07-25 11:55 #3 av: MyTwiggs

Skrattande Nej felkissare har jag inga här hemma - trots 7 dagars höglöp!!! Förvånad Skrattande

Anmäl
2009-07-25 14:00 #4 av: TamlinsMatte

Det var en dyrbar kisse det :-D Men just idag vaknade jag med en svart tass på kinden och förlåter allt... det är ju ändå inte hans fel (fd torterad katt - han är lite psykiskt störd)och jag har de senaste 10 åren lärt mig att plocka upp efter mig på ett sätt jag troligen aldrig lärt mig utan pissnissen. Och mattor har jag ju hela livet på mig att äga...

Anmäl
2012-05-26 21:08 #5 av: noelia

hej jag vill ha en gratis katt vem har?

Anmäl
2012-05-26 22:48 #6 av: Mona22

Det finns plats för en till hos oss ;)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.