Annons:
Etikettsamåkning-och-transport
Läst 1862 ggr
A-M.H
10/15/09, 4:34 PM

SOS..inga nattåg till OSlo...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

…får en fantastiskt bra idé, hur ta mig till julutställningen i Oslos, Norge..självklart tar jag nattåg dit och nattåg hem..ringer SJ för att boka då katt ska med och vill vara 100 % säker att inget blir fel..döm av min ohöljda förvåning..det går inga nattåg…jo jo..det har gått men inga nu resten av detta år…bussen tar inte djur och den var väl inget alternativ direkt….har ni nåt bra tips..vill inte sitta o kajka med min sportbil till Oslo i vinterväglag…kan tänka mig åka dagtåg på fredag ställa ut på lördag..finns det nån som kan ta med mig hem på lördag kväll efter utställningen..

…det går inga sena flyg..inga tidiga heller för den delen…vi som önskar skjuts är jag och Martin CH S*Jazz-Annas Charlston..fertil kille på snart ett år…i somras såg han ut som på fotot Kyss

Annons:
MonicaLagerquist
10/15/09, 4:54 PM
#1

Ta din sportbil hit hämta upp mig och kör min SAAB.Jag har en katt som behöver ett cert och kan tänka mig en sabbis till Oslo.

Stolt ägare till fem La permer

A-M.H
10/15/09, 5:12 PM
#2

#1..Monica..låter som ett alternativ…vi kollar så vi kan göra det bästa möjliga……GPS har vi ju…så hitta ska vi ju göra utan problem..Cool

Leffe
10/15/09, 8:53 PM
#3

Tänk jag trodde tåg blivit bättre nu för tiden.

Hoppas det löser sig

Upp till toppen
Annons: