Annons:
Etikettpyssel-och-upptåg
Läst 2535 ggr
[Wideudde]
8/9/10, 8:14 PM

En enkel låda

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sambon hade med sig en enkel papplåda från jobbet som det var tänkt att vi skulle lägga lite små grejer i inför flytten, dock hittade vi bägge katterna lekandes i den, så vi gjorde två hål och något så enkelt kunde tydligen vara kul i flera timmar, här är en bild av pixar när han leker tittut i ena lådan :)

Annons:
MonicaLagerquist
8/9/10, 8:50 PM
#1

Papplådor är väldigt bra leksaker.Men numera är jag noga med att kolla så att det inte finns vassa kanter sen en av mina kattungar höll på att skära av sig svansen vid tio veckors ålder.

Stolt ägare till fem La permer

[Wideudde]
8/9/10, 8:54 PM
#2

Vi har full koll :) Men tack ändå!

[Wideudde]
8/9/10, 8:56 PM
#3

Nu lyckades jag skicka det innan jag hade skrivit färdigt,

Vi vek ner kanterna innan oxå, sedan är det sån härlig vikt foder i kanterna i själva lådan (pappersstoppning) så det är mjukt tack och lov, hoppas det är bra med svansen!

Heaven1
8/9/10, 10:05 PM
#4

Lådor och pappkassar står högt på listan av nöjen..

PusspojkeKyss

[Wideudde]
8/9/10, 10:39 PM
#5

# 4 ja han är ju alldeles tokigt pussvänlig Tungan ute

MyTwiggs
8/10/10, 9:01 AM
#6

Vilket charmigt busfrö du har där! Jag brukar också låta katterna leka i kartonger. De bara äääälskar det! Det komiska var att när jag köpt dem ett sprillans nytt klösträd så var de betydligt mer intresserade av embalaget än av klösträdet Flört

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Annons:
[Wideudde]
8/10/10, 1:29 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

haha, ibland är det enklaste saker helt enkelt det roligaste.
Lådor och allt som går att krypa in i är alltid poppis, dom har just lärt sig välta tvättkorgarna (har sånna här popp-up i tyg) som dom drar ner och lägger sig i för att sova.

Heaven1
8/10/10, 1:32 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Pussar han er lika mycket fortfarande.. Han var nog den pussigaste jag träffat,KyssHär är Stefan och Tilda..

[Wideudde]
8/10/10, 1:39 PM
#9

ja, han både pussar och snuttar - på allt! till och med sin sovkorg. riktig liten charmör Kyss

RacerDonnans
8/10/10, 2:31 PM
#10

Mys!! De är påhittiga och underbara.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

[Wideudde]
8/10/10, 2:43 PM
#11

aw, vad söt bilden var, såg den nu :)

Heaven1
8/10/10, 2:57 PM
#12

#11 , Det är sann kärlek där..Kyss

Xenomorphs
8/11/10, 10:43 AM
#13

Papplådor är det roligaste som finns. När vi har några stycken bygger vi en labyrint/våningshus. En smal springa (1-2 cm) längst ner så att man kan känna kompisen/leksaken på utsidan men inte se den. Ett litet runt hål (ca 3 cm/diam) i taket. Kraftig tejp och en låda på högkant ovanpå som man också kan krypa in i, med diverse titthål och hoppa in och ut hål. Jättekul om man kan krypa in där uppe och komma ut där nere. Har man fler lådor är det bara att sammanfoga enligt eget huvud. Fördelen är att man kan kasta hela klabbet när det börjar bli lite solkigt. 

#8 vilken härlig kyss :-)

-- Eternity is a very long time --

Annons:
[Wideudde]
8/11/10, 1:50 PM
#14

Fiffig idé!

Upp till toppen
Annons: