Annons:
Etikettavelshane-finnes-sökes
Läst 2393 ggr
RacerDonnans
2010-12-07 11:09

Topaz söker dejt!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är Topaz en stor grabb och vill gärna få träffa 2 trevliga tjejer under våren. Söndagsnamn är Racer Donnans Jazzige Topaz. Han är chokladsmooke och inför parning kommer han testas för FIV/FELV och HCM scannas. Eftersom han är så ung så väntar jag så länge som möjligt med scanning.
Han har antagligen en dejt inbokad i vår.

Intresserade tjejer kan höra av sig så får vi se om ni passar bra ihop.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Annons:
AnneAlva
2010-12-07 12:16
#1

Choklad… Kyss

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Eine
2010-12-07 13:29
#2

#1 men du kan inte äta upp honomFlörtSkrattandebara pussa på.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

nakenkatt
2010-12-07 13:59
#3

Åh en choladpojke va gulligt.

[Silkwaves]
2010-12-07 20:18
#4

Fin grabb det där… hoppas han får fina dater. Tror det kan bli riktigt bra efter honom. Du får komma neröver och visa upp honom vetja! Skulle var kul att se honom live. (Ja jag vet jag borde ju kunna komma norröver kattrelaterat också… men det blir jussom aldrig av).

Dolleminas
2010-12-07 20:28
#5

Tja jag har iaf en som skulle vara intresserad just nu ;) men hon får lov att vänta tills sensommaren/hösten har matte bestämt… sen beror det ju på lite fler faktorer med… men han är bara så vacker lille Toppe…

RacerDonnans
2010-12-07 22:39
#6

#4 Ja, du borde ju faktiskt kunna se till att vara här när vi har utställning någon gång, men annars är du välkommen på besök så kan du ju få "klämma" min chokladbit lite ;). Burkar ju vara neröver en gång per år, men i år blev det inget. Får se till senvåren. Eventuellt hamnar han på foder i Stockholm och då gör det sig självt. Då måste jag ju bara dit.

Tack alla ni andra för snälla ord.
#5 Den fina lilla damen skulle han säkert gilla. ;).

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Annons:
[Silkwaves]
2010-12-08 08:59
#7

#6 Ja brorsans hona borde visa upp sig…och ngn av de mina.. men vi är ju bortskämda med utställningar på nära håll. Känns lite jobbigt att åka upp med kissarna men vi får se :-)

RacerDonnans
2010-12-09 01:37
#8

#7 Träffade din bror för ca 1månad sen och pratade om den lilla damen. Hade tänkt ta mig förbi där och titta på henne :).

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

[Silkwaves]
2010-12-09 08:48
#9

#8 Det har han i berättat… tjata gärna på honom om kattustställning om du stöter på honom OskyldigTyst Ramses är lite rund så han får nog vara hemma men lilla Diddi…

LykkeLii
2010-12-09 11:20
#10

Mmmm, choklad och så fin grabb, flickornas dröm! Glad

________________________________

Den vågade och eleganta clownen - Cornish rex

Följ med vår vardag med Cornish rex, blogg.ilfirins.se

AnneAlva
2010-12-10 11:23
#11

#2 Inte ens litegrann?? OskyldigSkrattande

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Eine
2010-12-10 15:11
#12

#2 nej,bara pussa.Kanske du känner smaken dåObestämdSkrattande

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AnneAlva
2010-12-13 11:52
#13

#12 Haha! Skrattande

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Annons:
RacerDonnans
2010-12-16 19:44
#14

#12 och #13, hihihi. Ni är bra knasiga, men härliga Skrattande.

Han söker fortfarande både en tjej och rätt hem även om jag fått en del bra intressenter. Två backade ur pga risk för allergi vilket jag är tacksam för. Ett riktigt bra hem gick honom förbi tyvärr då de samtidigt fått ett bra erbjudande om en katt av annan ras som de var intresserade av.

Alltså, både tjejer som är intresserade eller ni som kan tänkte er ta hand om honom på foder är välkomna att höra av er. Foderavtalet är under kort tid, enbart våren. Blir han kvar här länge till så stannar han för gott. När han väl är kastrat är det ju "bara" myskillen kvar, inte "problembrorsan" som kan sätta på syrran.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

RacerDonnans
2011-01-13 13:49
#15

Finns någon snygg tjej i Stockholmstrakten som vill träffa denna snygging redan nu i början av året?

Fodervärd har löst sig i alla fall, men skönt om han som är i högform nu får träffa en tjej snart. Blir antagligen bara en kull men högst 2.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

RacerDonnans
2011-03-14 16:00
#16

Topaz är nu klar testad negativt för FIV/FELV och HCM scannad UA. Han har nu även träffat sin första tjej och han fick godkänt av den kräsna, svårflirtade men härliga lilla damen.

Han kommer dock inte vara fertil länge till nu så är någon mer intresserad att låna en god chokladbit så hör av er. Glad

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

RacerDonnans
2012-11-07 08:52
#17

Otroligt nog har Toppe skött sig ända till nu så han är ännu fertil.
Om någon är intresserad av en parning inom snar framtid så hör av er. Får han ingen intressent inom kort kommer han kastreras eftersom han börjar ha jobbigt med sin hanighet.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

[Lec72]
2012-11-07 23:01
#18

Men vad har han för Blodgrupp?

mika21
2012-12-09 19:07
#19

Vad fin han är! Min dam är snart ute efter en date ;) Någon gång nästa år…

Upp till toppen
Annons: