Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

Lördagmorgon 15 januari

2011-01-15 09:27 #0 av: EvaG

God morgon till en ny vinterlördag. Jag har arbetat i natt och ska nu snart hoppa ner i min säng. Ska först bara dricka en kopp varm te.

Hoppas ni får en trevlig lördag och ta hand om er.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Anmäl
2011-01-15 10:09 #1 av: MonicaLagerquist

God Morgon

Idag fyller vår mellan pojk 24 år.Så smörgåstårtan ska garneras och sen ska snabeldraken få sig lite motion.

William ska själv baka sin tårta så det behöver jag i vart fall inte bekymra mig för.

Lycka till alla som ställer ut i Tierp idag.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2011-01-15 10:42 #2 av: LinusCRX

Just nu mysgos i soffan med Linus och Charlie. Spike har intagit husses knä.

Ska försöka komma iväg ut på min numera obligatoriska långpromenad. Vädret är tyvärr inte så motiverande. Kallt och ingen sol.

Sedan blir det nog lite bad av katter.

Anmäl
2011-01-15 11:23 #3 av: Heaven1

Här är det fullt ös på kattungarna.

Min ena hona har börjat visa lite tecken på att det snart vankas kattungar,,spännandeGlad

Anmäl
2011-01-15 13:55 #4 av: noir

#1 haha snabeldraken var ett nytt namn! :D Min mamma kallar sin snabel-johanna :)

Idag blir det en lugn dag

Anmäl
2011-01-15 14:42 #5 av: Eine

God dag.Efter en halvt ruinerandeObestämd men mycket trevligGlad eftermiddag i går,har jag hämtat mig lite.Det kostar att göra i ordning 6 kattungar för flytt,inkl. 2 rabiessprutor samt Felv/Fivtesta en vuxen.Men nu är allt klart och allt är bra.

TS Kul att du är tillbaka igen!

ha det gott med era katter.Och här åker Damm-suckern(kär pryl har många namn) fram snartObestämd,ska bara ta en kaffe först!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2011-01-15 14:51 #6 av: Mona22

#1 haha, min mamma säger också snabeldrake så det har jag med tagit efterSkrattande.

#3 ooo, vad spännande, måste genast kika på din sidaSkrattande

#5 jo inte är det billigt att föda upp kattungar men det vet ju du Flört Men kul är det och värt varenda krona tycker jag.

Skulle behöva dammsuga här med men det är en horisontell dag idag. hoppas på att komma upp lite senare idag och kanske gå ut ett tag.
Min gubbe är och micklar med våran bil, ev ska jag väl också dit senare. Sen ikväll blir det filmtajm . Ska se 2012Skrattande

Anmäl
2011-01-15 16:13 #7 av: Salmissra

God eftermiddag,

Vi vaknade vid 12!!!! Har inte hänt sen jag bodde hemma typ...Men det tar nog lite tid att komma in i mina nya rutiner att jobba måndag till fredag..

Har städat och tvättat golv här hemma och nu tänkte jag bege mig mot affären för handling. Här blir det tacowraprullar och lite senare till kvällen ost, kex och lite skink/purjo snittar! Lördagsmys!

Jag kanske ger mig på att baka bullar också, imorgon får jag besök av tre stycker kattvänninor på eftermiddagen, oh så skoj!

Ha en restrerande bra dag allihopa!

Anmäl
2011-01-16 01:39 #8 av: [Wideudde]

Vad är en snabeldrake?

Anmäl
2011-01-16 02:28 #9 av: noir

Dammsugaren :D

Anmäl
2011-01-16 13:25 #10 av: [Wideudde]

ahaaaa! då är jag med

Anmäl
2011-01-16 15:10 #11 av: Eine

#8 Hihi,vad trodde du egentligen?Tyst

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2011-01-16 15:19 #12 av: MonicaLagerquist

Så här ser en äkta sanbeldrake ut.Skrattande

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2011-01-16 16:00 #13 av: Ahradia

#12 Underbart Skrattande

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.