Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
Avel, genetik och uppfödning

S*Godreign's Boudica queen of Iceni

2011-01-20 16:57 #0 av: AnneAlva

Nu har lilltjejen hunnit bli 1 vecka och vi har sedan igår eftermiddag inte behövt stödmata. Mjölken verkar äntligen börjat rinna på bra och vi har fått sova hela natten utan avbrott. Yay!  Skrattande

Hon har också hunnit med att få ett namn. Låt mig presentera S*Godreign's Boudica queen of Iceni! Hon har fått sitt namn efter den keltiska stamledaren som ledde upproret mot romarna runt 60AD och det passar henne väl. Glad

På bilden klättrar hon på sin kompis Tiger. Hon har ju inga syskon så han får duga som substitut. Glad

Anmäl
2011-01-20 17:12 #1 av: MonicaLagerquist

Härligt att ni slipper mata henne nu.Kul med en tigerkompis.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2011-01-20 18:10 #2 av: Eine

Åh.jag blir lite darrig i hjärtat..så fin liten tjej

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2011-01-20 18:13 #3 av: [Silkwaves]

Helt underbart och så fin!! Kyss

Anmäl
2011-01-20 18:25 #4 av: Xenomorphs

Vad fint att höra att det ordnar sig med mjölkbaren. En jättesöt liten flicka förtjänar det bästa.

Anmäl
2011-01-20 20:17 #5 av: [Wiveka]

Åhh, vad skönt att allt går åt rätt hållGlad

Anmäl
2011-01-20 20:49 #6 av: lockar

Vad bra att det har gått åt rätt håll. Söt tjej

Anmäl
2011-01-20 21:08 #7 av: Rexjen

Vilket fint namn och bilden är bara för gullig <3

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.