Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 898 ggr
Mona22
2011-01-20 04:28

Godmorgon 20/1

God natt/morgon snart. Har legat och snurrat sen 11.Kan inte sova. Är så jätteglad att datorn finns, har spelat spel och grejat och ska väl efter detta inlägg fortsätta med det. 

Senare idag blir det lite städa tror jag. Börjar få lite extra husdjur hemma, dammråttorTungan ute

Pratade med lillesyrran idag och hon och de andra kommer upp i februari. ska bli roligt att få träffa dem igen.

Ha en bra dag.

Annons:
MonicaLagerquist
2011-01-20 10:13
#1

God Morgon
Lite segt idag men snart ska jag ta tag i dagens jobb.

Stolt ägare till fem La permer

[Wideudde]
2011-01-20 10:39
#2

God Morgon! jag har sovmorgon men kan inte heller sova, så det får bli lite slösurf, samtal som behöver ringas och bläckpenns konst.

Har Även bokat en HCM scanning, undersökning och blodgrupptagning på en av missarna här hemma. Ska bli intressant att se hur det går till, alltid undrat, lite nervös är jag nog oxå, men det är ett tag kvar tills det är dags.

Kram på er alla!

MonicaLagerquist
2011-01-20 10:58
#3

Jag betställde ju sand från Olivers igår.Nu kom den.Så efter kaffet ska jag bara in sand och sen ska jag storstäda alla toalådor.Har även hunnit med att bada två vita lurvtussar som ska sexveckorsfotograferas efter det att sanden är inne.Full fart idag med andra ord.Sen ska vi in till Enköping och lämna av skinnsoffab som vi köpte till sonen igår.

Stolt ägare till fem La permer

nakenkatt
2011-01-20 13:24
#4

Oj är la perm ungarna redan sex veckor,så fort det har gått.Ja imorgon bär det iväg så jag ska packa det sista,va myvket grejer det går åt fast man bara ska vara borta en vecka.Bara en hel kasse med apoteksvaror vart det.Hoppas ni får en bra torsdag och en bra helg förstås allihop.

noir
2011-01-20 13:46
#5

Idag är jag tillbaka hemma i eskilstuna med katt och sambo.

Min smabo är lite bättre och extra glad då hans nya dator har kommit.
Jag har mest tråkigt och städar och funderar på att försöka sätta mig in i CSN Jugeln…

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Eine
2011-01-20 13:51
#6

God dagObestämd.Efter en natt med värk är det skönt att vara uppe och i gång.Ligga sömnlös är ett litet helvete på jorden,jag brukar tänka på er här på forum som har mer eller mindre ständig smärta..

Sköt om er.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Annons:
MonicaLagerquist
2011-01-20 14:03
#7

#4

Så härligt att få fara iväg en vecka.Du måste sjunga och gratta din man från oss i Örsundsro på den stora dagen.

#6

Ont och sömnlös är ingen bra kombo.Hoppas att du snart mår bättre.

Stolt ägare till fem La permer

nakenkatt
2011-01-20 14:23
#8

Han tror ju fortfarande att han är 20 år,men jag ska försöka.

Upp till toppen
Annons: