Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
Allmänt Cornish Rexprat

Tindra spanar

2011-01-20 21:45 #0 av: Avots

fick en ganska bra bild härom dagen på Tindra som intensivt spanade på något, när jag också tittade ut så såg jag denna lilla skogsmus som knaprade på solrosfrön under fågelmataren.

Sött vaGlad

Anmäl
2011-01-20 22:00 #1 av: Rexjen

Ha ha, vilken härlig bild!

Anmäl
2011-01-20 22:20 #2 av: lockar

Tänk om man fick vara där ute. Härlig bild

Anmäl
2011-01-20 23:44 #3 av: Xenomorphs

Kul bild - jag tycker att de där små mössen är så söta. Så länge de bor utomhus och inte gnager sönder något viktigt är de riktigt mysiga.

Anmäl
2011-01-20 23:55 #4 av: MyTwiggs

Skrattande haha

Anmäl
2011-01-21 11:44 #5 av: Eine

Fångat ögonblicket har du gjort!!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2011-01-21 12:35 #6 av: MonicaLagerquist

Häftig bild.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2011-01-21 15:27 #7 av: miano

Tänk att ibland har man turen och fånga upp ögonblicket.Skrattande

Undrar vad Tindra tänker...Oskyldig

Anmäl
2011-01-21 18:57 #8 av: Avots

Det var inte helt svårt att fånga en mus på bilden eller Tindra som spanar för jag ser båda två ganska ofta. Men att få båda på  samma bild var lite kul.

Jag matar mössen där ute... Så vi har en deal jag och de små, om de får mat av mig så skall de inte komma in i huset, och inte heller bita sönder något väsentligt. Hittills har det fungerat.

Anmäl
2011-01-21 20:42 #9 av: Eine

#8 Lika bra att du gör ett litet avtal med katterna ocksåObestämdFlört

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.