Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 443 ggr
Salmissra
1/21/11, 10:14 AM

God morgon den 21 januari!

God morgon allihopa!

Idag är det fredag och jag är leeeedig!

På förmiddagen är det dock begravning och det är aldrig roligt men det ska bli skönt att ta ett ordentligt farväl av min föredetta brukare eftersom jag inte var med nu på slutet. Det är så overkligt när någon dör, jag kan liksom inte riktigt fatta det.

I helgen vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig för… Funderar på ett nytt burskynke till katterna.

Ha en bra dag!

Annons:
Xenomorphs
1/21/11, 10:31 AM
#1

Ett tungt ämne det där med döden, men det är skönt att få ett avslut.

Vättisen ligger fortfarande på normal temperatur så det blir nog inte några bäbisar under dagen heller, men förhoppningsvis i helgen. Lördag morgon är det ridning och förövrigt så är planerna för helgen att uppdatera hemsidan. Vi har inte ens fått med att Vättisen väntar barn…..Skäms

-- Eternity is a very long time --

MonicaLagerquist
1/21/11, 10:38 AM
#2

God Morgon
Ja då är det fredag igen.Börjar få lätt ågren inför Ögonaböjs flytt imorgon.Hon är ju min bästa Boj.

Stolt ägare till fem La permer

nakenkatt
1/21/11, 10:44 AM
#3

Ja nu bär det snart av min man slutar kl elva och sedan ska vi bara kolla av det sista.men detta är helt otroligt min hona börjar löpa idag,kontaktar hankattens ägare och hör om min dotter kan komma med henne.Det är ju bara så typiskt tajmat,hon löpte sist i september.Och så idag när vi ska resa.Ja naturen kan man ej rå på.Jag fick en glad nyhet igår om Nova,värdet hade gått upp lite grann så läkarna var nöjda.nya prov på måndag.

MonicaLagerquist
1/21/11, 10:54 AM
#4

#3 Det var ju det ja sa.Honor tenderar att löpa när det passar som sämst.Min kompis som föder upp perserkatter skulle fylla 60 och planerade stort kalas gissa när hennes hona löpte jo 65 dagar före kalaset.

Hoppas att ni kan fixa till parningen nu ialla fall.Ha det så bra ni bara kan på resan och försök koppla av allt hemma vid och bara njut.

Stolt ägare till fem La permer

nakenkatt
1/21/11, 11:36 AM
#5

Ja det kommer jag faktiskt ihåg,visst var det elisabeths katt?jo ofelia är ju lite lurig ja inte så lite heller.Hon kanske skriker för att det är ngt på gång nu med resan och två katter som åkt iväg.Men vi får se.Ja tack jag ska verkligen försöka koppla bort allt ett tag,det har bara varit för mycket en tid.men sånt är livet.

Heaven1
1/21/11, 11:47 AM
#6

Här är det mycket just nu. Tänker lite hur jag ska klara av det men det ordnar sig nog. Har haft lite pepptalk med Monica och samlat krafterFlört

Annons:
MonicaLagerquist
1/21/11, 11:51 AM
#7

#6 Det kommer att gå bra ska du se.Det är ju inte så många honor som får nio i varje kull.Flört

Stolt ägare till fem La permer

nakenkatt
1/21/11, 11:54 AM
#8

Ja visst är det bra med lite snack med monica ibland?Hon är en klippa.

Mona22
1/21/11, 12:26 PM
#9

Inatt har jag sovit ganska mycket. Berodde nog på att man varit uppe nästan 2 dygn. Jag var visst väldigt rolig att prata med igår. skrattade åt allt pga min trötthet Tungan uteSkrattande.

Har ringt käkkirugen idag och väntetiden är väldigt lång. Hon tyckte inte jag var så viktig då jag kunde öppna munnen lite, men jag kan ju inte äta. Jag blev så arg och sade som det var och vad jag tyckte så förmodligen blir jag uppringd på tisdag och hoppas på att få en tid. Äntligen Något som går åt rätt håll.Känns som det kan bli en bra dag idag SkrattandeSkrattande

Ska ner på stan kl 2 då gubben har sin lunch. Ska väl försöka hitta ett par byxor med.

ha en bra dag.

AlexH
1/21/11, 12:26 PM
#10

Idag jobbar jag hemma.. första dagen för barnen ensamma på nya dagiset!  så vi får se om de ringer efter mig eller om det kommer gå bra.. (hönsmamman)

Ikväll bär det av till Anne-Marie.. vi skall tiiiidigt imorgon bitti flyga till Danmark och ställa ut Anne-Maries underbara Martin aka Jazz-Annas Charleston. Det ska bli spännande, jag har aldrig varit på dansk utställning och denna gång följer jag med som sällskap och hejarklack Tungan ute

Det blir 5-stjärningt hotell - Hilton så man får se det som en mini lyx semester!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

[Silkwaves]
1/21/11, 1:00 PM
#11

Idag sitter jag hemma och repar mig från gårdagens magbacill.. har nog lite feber idag förutom lite orolig mage och väldigt matt…

Helt fel dag att vara sjuk på .. .skulle varit på mediaträningskurs idag och det är verkligen något jag behöver och som dessutom är superkul.

Nåja… inte mycket att göra.

Alex och A-M: Ha så himla kul - jag är lätt avundsjuk. Inte så lätt heller för den delen…

Upp till toppen
Annons: