Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 523 ggr
MonicaLagerquist
2011-01-19 10:16

God Morgon 19/1

God morgon

Har börjat dagen med att städa i datarummet så att småkatterna kan vara där inne.Det samlas en massa saker som inte ska vara här inne som jag inte vill att katterna ska få skäll för att de sabbar. I övrigt är det en sväng till Uppsala som gäller och sen måste jag beställa hem kattsand.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
noir
2011-01-19 10:48
#1

Lämnna min sjuka sambo hemma, känns bra att han är hemma och är sjuk så zaffie får lite sällkap, får så dåligt samvete av att lämnna henne ca 9-10h själv på en dag, även om det bara är max en dag i veckan och inte varje vecka….

Idag ordnar jag med papper och annat. Ska ge mig in i CSN jungelen då jag börjar studer i februari.

Annars så passar ajg på att hälsa på mamma, pappa och bondlurkarna när jag ändå är i västerås med ärenden :)

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

nakenkatt
2011-01-19 14:17
#2

Sista arbetsdagen före resan.Det ska bli så skönt att slippa höra allt tugg från jobbet,skitsnack rutinändringar och tjafs.Nova var på sjukhuset i Måndags och läkaren var nöjd att värdet hade ökat lite grann trots att hon ej hade fått blodkroppar.Så nu ska hon ner idag här på eftermiddagen får vi se.Ska packa till de två katterna som också ska åka bort,de blir hämtade imorgon.Min kompis hade de här två när vi var till Tunisien i somras och det funkade toppen.Men jag har för varnat att en av dem är superjobbig,han är vit och naken.men det gör inget säger Marika han är ju så söt.Jo det är han men det är en kille som kan hitta på saker,hans lilla vita huvud är precis överallt.men man smälter totalt för hans blå ögon och skrynkliga uppsyn.metallica däremot är en snäll och lugn tjej gör inget större väsen av sig så det kommer säkert att bli bra.

Upp till toppen
Annons: