Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 876 ggr
MonicaLagerquist
2011-01-24 09:40

God Morgon 24/1

God Morgon Måndag.
Idag måste vi in till civilisationen och bukra.Soprent i kylen .Det finns inte ens mjölk till morgongröten.

Om elva månader är det jul!

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Xenomorphs
2011-01-24 10:12
#1

TS - Hehehehe - tja 11 månader är inte så länge - det torde gå ganska fort. God Jul Skrattande.

-- Eternity is a very long time --

noir
2011-01-24 11:57
#2

Jag känner mig glad, haft lite pyssliga dagar. Blandannat så har ansökt om CSN, tackat jag till 3 Kurser inom omvårdnand på distans.
Så det ska bli spännande och se hur det går. Rullar de på så kommer jag forsätta med hela omvårdnands paketet :D

Sen igår beställde jag och min sambo hem ett katträd och en ny kattvippa! Zaffies kattvippa har vara toppen kvar då pinnen är av! och toppens fjädrar är iprincip borta, man ser lite färgglada saker i toppen men inte mer… Så nu hoppas jag Zaffie blir glad!

Nästa steg blir börja plugga, hitta en vän till zaffie och göra balkongen kattsäker! :D

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Salmissra
2011-01-24 12:33
#3

Här hemma försöker jag sortera tvätt… Jag får hjälp av lilleman..Han är en sån marodöööööör! Hittade en strimlad leksaksmus förut. Junos favorit! Inte lätt att vara storasyster alltid.. haha..

Insåg just att jag har vaccineringstid för Juno imorgon men då ska jag på en föreläsning om hudproblem på västra djursjukhuset… Tror Juno får vänta med sin spruta tills nästa vecka för föreläsningen vill jag inte missa… Man kanske kan få några nya uppslag till att leta reda på hennes lilla hudproblem kan bero på.

Ha en bra dag allihopa!

Eine
2011-01-24 12:40
#4

God morgon. Jul ja.Lika bra att börja köpa en julklapp i månaden då,så är det klart till jul!

#3 javisst,glömde att jag ska öppna en tråd/alt skriva artikel om hudproblem/klåda hos CRX! Du vill väl vara med i en diskussion?Vet att du har så tråkiga upplevelser i ämnet.Jag är dessutom rätt övertygad om att det har samma ursprung.Återkommer om det.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MyTwiggs
2011-01-24 17:53
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

God kväll!

Idag har det varit jobb. På kattfronten är det lugnt. Har tagit nya bilder på Sue, en av våra fröknar från USA Kyss

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Upp till toppen
Annons: