Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
Planerade kullar

Någon som väntar bruntabby bebisar?

2011-02-01 22:15 #0 av: [Lec72]

någon gång i år?

Anmäl
2011-02-01 22:16 #1 av: Eine

ja ,vad sägs om 15 februari? Där kan bli bruntabby.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2011-02-01 22:19 #2 av: [Lec72]

Hahaha OJ det var snabbt..absolut! Din hona ser väldigt fin ut, vem är maken?

Anmäl
2011-02-01 22:23 #3 av: [Wiveka]

senare under året, sådär november-december.

Vi har kattungar nu, men bruntabbyn är med vittFlört

Anmäl
2011-02-01 22:32 #4 av: [Lec72]

Inget fel med vitt och tabby...men det ska helst vara en flicka och gärna..liite senare på året..:-)  (vilka krav jag har hahaha)

Anmäl
2011-02-01 22:54 #5 av: MonicaLagerquist

Jag kommer att para min Q med Tom.Det kan inte bli bruna tabbyflickor men svartsköldpaddstabby honor kan det bli.Parning planerad till sommaren.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2011-02-01 23:01 #6 av: AnnaS

Jag ska para min tabby-tjej under året och det kan bli brunt och blått med eller utan tabby och/eller vitt Glad

Anmäl
2011-02-02 12:38 #7 av: Eine

#2 Honan är Faries With or without you.Hannen är S*Djäknens Silvery Moon.Nu har jag ett par förfrågningar redan,och hon är inte jättetjock tack och lov.Hon brukar få runt 6 i kullarna..

Anmäl
2011-11-03 19:05 #8 av: GunillaE

Busfröets katteri får kattungar i mitten av november med leverans i feb 2012. Där kan det bli lite olika färger. Jag söker även en fodervärd till en kattunge i den kullen. www.busfroets.se Katterna har fina stamtavlor på båda sidorna.

Anmäl
2011-11-03 19:21 #9 av: rexmamma

Vad sägs om imorgon ? ... i alla fall är beräknad födsel då. Mamma katt är rund som en fotboll så det blir spännande.

Både mamma och pappa är brunmönstrade, så det är 75% chans för brunmönstrat.

Titta gärna in på hemsidan www.weminas.se

Här är Amy från hennes förra kull

Anmäl
2011-11-03 19:24 #10 av: rexmamma

Ah, såg nu att det var en gammal tråd Förvånad

Anmäl
2011-11-04 10:30 #11 av: [Lec72]

Fast jag är fortfarande ute efter en tabby :-)

Anmäl
2011-11-04 12:10 #12 av: Eine

Alexandra här på forum,Pixiefay katteri,har fått bruntabby i sin senaste kull.Hör med henneGlad

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.