Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 663 ggr
MonicaLagerquist
2011-01-25 09:00

God Morgon Tisdag

Uppe sen ett par timmar.Grannens bil krånglar och ska in på verkstan idag men eftersom att bilen är krasslig behöver den draghjälp för att komma igång så vid sju var jag upp och satte vår bil på värmning och nu vid åtta ska min man ut och dra igång grannens bil.I övrigt vet jag inte riktigt vad som ska hända idag men det ger sig väl.Ha en bra tisdag.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Leffe
2011-01-25 12:59
#1

Sitter och tittar på fotboll på teven. Katterna sover i godan ro. Det blir mycket teve idag. Bandy-VM, alpint och hockeyns elitserie. Man blir ju nästan anfådd av att bara titta på teven.

Sköt om er

Eine
2011-01-25 13:41
#2

God dag .Fullt med saker att göra men jag orkar inte ta itu med dem.Ingen TV att bli trött framför heller…Obestämd

Nå,det blir till att * rulla upp skjortärmarna* och ta itu med alla sysslor.

Sköt om er.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

[Wideudde]
2011-01-25 15:33
#3

God dag, här är det ganska lugnt, katterna gillar inte att dom inte får sova med oss nu när jag är sjuk. Vill inte ha katterna i sängen när jag hostar och snorar så dom får nöja sig med soffan. Blev väckt vid nio av en förnärmd röst som ropade att det var dagst att kliva upp och ge dem frukost. Sagt och gjort. Imorgon blir det vårdcentralen.

Eine
2011-01-25 16:22
#4

#3 Vårdcentralen,då går min tanke till vad jag gjort idag.Jag föll,fråga mig inte varför,men foten vek sig och jag föll på höger knä,revbensbåge och arm…Låg bara still och undrade vad jag brutit,men jag kunde andas och gråta,och till slut kom jag upp också.Totalchockad men inget brutet.Så jag slapp vårdcentralen och akuten..men f*n så fort det går när oturen är framme.

Krya på dig!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MonicaLagerquist
2011-01-25 16:35
#5

#4

Oj tur att det gick relativt bra med dig.KRAM.

Stolt ägare till fem La permer

[Wideudde]
2011-01-25 16:52
#6

# 4 usch, det är hemskt när man ramlar, paniken är så mäktig vid det tillfället. Jag brukar alltid bli arg när jag ramlar, blir så rädd att det övergår i ilska antar jag, brukar ligga och tjura ett bra tag innan jag kommer upp. Tur att du inte bröt något, det är inte kul att gå på kryckor eller liknande under vintertid.

Tack så mycket

Annons:
Upp till toppen
Annons: