Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 737 ggr
MonicaLagerquist
1/26/11, 9:45 AM

God Morgon 26/1

Ont i ryggen och ser sämre än vanligt men det onda i ryggen beror säkert på att jag ser dåligt och därför sitter sämre vid datorn och symaskinen.

Hoppas att ni får en bra dag själv känner jag inte alls för att gå ut idag.Minus 9 grader BURR! Vill ha vår och sol nu.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
lockar
1/26/11, 10:12 AM
#1

Semester idag. Här har vi bara minus sju grader. Längtar också efter vår och sol.

Dags för att bada Solomon inför utställningen i helgen.

Leffe
1/26/11, 11:40 AM
#2

#0 Krya på dig. Här hemma är det lugnt. Rexarna sover under täcket. De andra ligger ovanpå täcket. Själv ska jag kanske sätta mig och titta på en DVD-film.

Sköt om er

Trollhassel
1/26/11, 12:28 PM
#3

God morgon! Vackert väder. Jag är dessvärre sjuk igen. 6:e gången jag är sjuk på 5 månader, gått ner i vikt trots ihärdigt ätande och känner mig inte alls pigg. Dax att uppsöka vårdcentralen. Har tid 13.30 men är lite rorlig för att gå dit faktiskt. Obestämd

Ha en bra dag!

#0 Krya på dig!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

EvaG
1/26/11, 12:29 PM
#4

#0 och 3. Krya på er.

Jag ska ut på promenad. Sedan blir det en matbit. I kväll väntar arbetet igen.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Eine
1/26/11, 2:06 PM
#5

God dag på er alla.I Sundsvall var det -15 på morgonen/fm.

Något mör och blåslagen efter gårdagens olyckshändelse tar jag det väldigt lugnt,ingen storstädningar eller så.Sköt om er.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MonicaLagerquist
1/26/11, 2:32 PM
#6

Nu har vi  varit ute på en solig men kall promenad.Någon klok och snäll plogare har plogat "järnvägen" så att man kan gå där även på vintern.Jätteskönt så att man slipper gå en bit och sen vända och gå tillbaka nu kan man går runt och komma hem från andra hållet.

Innan vi gick ut så storstädade jag badrumet för andra gången efter det att Colinas pojkvän bott där.Det luktar hankattskiss när man badar.Nu har jag skurat bakom och under badkarer först med såpa och sen med sprit.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Upp till toppen
Annons: