Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 1010 ggr
MonicaLagerquist
2011-01-29 10:22

God Morgon 29/1

God Morgon Lördag

När jag var liten så bakade mamma alltid en sockerkaka på lördag förmiddag undrar om jag ska ta efter den traditionen.

Ni som ställer ut idag Lycka till!

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
MonicaLagerquist
2011-01-29 10:56
#1

Sitter och oroar mig för Agneta-nakenkatt.

De borde ha kommit hem nu.Hoppas att de har haft det bra och inte sitter fast någonstans utan att komma hem.

Stolt ägare till fem La permer

noir
2011-01-29 12:04
#2

#1 ojdå, hoppas dom haft en bra semester och bara vilar upp sig efter hemresan :)

Själv oroar jag mig lite över vardagsrummet. vi ska få nya tapeter och nyslipat golv. Dom lova att komma med färgprover till tapet under förra veckan. Känns inte som om vi fått någon information alls. Älskar våra nuvarande tapeter, så kommer det inga prover säger jag, gör så likt som möjligt.
Skulle även vara kul och veta när man kan komma hem igen också… tanke på att jag inte tänker låta min cornish vara hemma under tiden.

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

[Wiveka]
2011-01-29 12:30
#3

God förmiddag!

Kom hem igår till ett nydammsuget husSkrattande imorse torkade jag golven och nu väntar vi på gäster som ska kika på kattungarna.

Sedan blir det nog bara slappt idagFlört

Eine
2011-01-29 12:48
#4

God förmiddag till er som behöver en.Här är det lågt och livet leker inte.Det går över,det är bara tillfälligt tungt,men ändå.Tur att solen skiner i alla fall.

#1 har det hänt något med resan tror du?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Ahradia
2011-01-29 13:32
#5

#1 Jag satt faktiskt och tänkte detsamma. Man ska inte måla fan på väggen men man blir ju lite orolig.

Idag ska jag måla lister i köket. Lister, lister och åter lister… Bah!

Witches don't get mad, they get even.

MonicaLagerquist
2011-01-29 13:39
#6

#4 Eftersom att de åkte förra fredagen på förmiddagen så borde de ha kommit hem igår ,med tanke på hur det är i Egypten just nu så skulle jag vilja veta hur de mår.

Hoppas att  lyckan snart lyser över er.KRAM!

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Eine
2011-01-29 15:09
#7

#6 de skulle inte till Kairo eller Luxor.Man säger att det är lugnt på turistmålen.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Leffe
2011-01-29 22:50
#8

Idag har jag varit på reptilmässa hur konstigt det än låter. Den var i Solna

nakenkatt
2011-01-30 09:34
#9

jo vi kom hem sent igår kväll och allt är lugnt.vi övernattade från fredag till lördag förra veckan på Arlandas hotell.Så planet kom in 20ca i går kväll.Jo där var 30 grader varmt i solen och det vart mycket bad,men vi bodde helt ut på landsbygden och det var 7 km till närmsta samhälle eller vad man kan kalla det för.Det var skitit och råttor sprang bland barfota små barn som sprang och tiggde på gatorna,det var nog det värsta jag sett bland alla länder vi rest till.Så vi var bara kvar på hotell anläggningen och åt och drack gott.Skönt att vara hemma igen.oroligheterna märkte vi inget av men många av våra anhöriga har hört av sig och varit oroliga för oss.Idag ska jag hämta hem metallica och min gummigubbe.Ofelias skrik avtog så hon var förmodligen orolig att två katter fattades här på dagen.men jag hade förvarnat hankattsägaren för säkerhets skull.Så nu är det bara att vänta att hon sätter igång.Och imorgon väntar jobbet igen,men det har varit en skön vecka.

MonicaLagerquist
2011-01-30 10:21
#10

#9 Skönt att höra att ni är hemma.

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: