Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 812 ggr
nakenkatt
2011-01-31 08:57

God morgon den 31 januari

Nu är allt som vanligt igen.Alla katter samlade alla anhöriga har nog ringt,och ikväll väntar jobbet.tar et tag att hämta sig och ställa om sig.Gladast är nog vår gamla kille tango som stått och ylat i fönstret under veckan efter husses bil som brukar komma hem.Ha en bra Måndag allihopa.

Annons:
Xenomorphs
2011-01-31 10:06
#1

Vättens småknytt börjar att se värden omkring sig. Deras babyblå ögon skymtar i de små springorna och det har börjat kravlas nått väldigt inne i bolådan. De växer så fort att man nästan kan se det.

-- Eternity is a very long time --

nakenkatt
2011-01-31 10:13
#2

Visst är det väl för härligt att få följa de små liven.

Avots
2011-01-31 10:18
#3

God morgon!

Snart dags för frukost, dennna den sista av mina 5 lediga dagar, det är lätt att falla in i mönstret….. men i morgon ksall jag jobba igen.

Alla andra i huset sover, katterna i hundkorgen och hunden i fåtöljen.

Ha en bra dag!

MonicaLagerquist
2011-01-31 10:36
#4

God Morgon

Vi är på språng in till stan.Ska hjälpa  svärsonen med att hämta ett vitrinskåp och sen ska vi handla kattsand åt Uppsala katterna.På hemvägen står det matinköp på kommihåglistan.Väl hemma så ska jag fixa en smörgåstårta yngste sonen som fyller 22 imorgon.

Stolt ägare till fem La permer

Mona22
2011-01-31 11:41
#5

haha, förstår inte hur kattungar kan ha sådan energi. Har legat och lekt med traxxas sedan tidigt i morse och hon blir aldrig trött. Tänk om man hade hennes energiSkrattande

Idag blir en ren vilodag. Hoppas på att kunna åka till flygklubben ikväll, känns som det var för länge sedan man var där.

Ha en bra dag allihopa.

MonicaLagerquist
2011-01-31 17:35
#6

Idag när jag var på Granngården med svärsonen för att han skulle köpa kattmat så frågade jag killen som sålde om de märkt av någon ökning på försäljningen nu när ICAs mat blivit sämre och matbutikernas sortiment på Mjau minskat.Då lyste han upp och sa.Ja då försår jag.Numera går det tre pallar burkar / vecka mot tidigare knappt en pall.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Eine
2011-01-31 19:02
#7

#6 Åh vad jag önskar att jag hade hittat dit,det ligger knasigt till.Bara du Monica som hittarFlört.jag kanske får hänga på er nästa gång?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MonicaLagerquist
2011-01-31 20:17
#8

#7Vi får väl hämta upp dig/handla åt dig nästa gång vi far dit

Stolt ägare till fem La permer

Gittan
2011-01-31 22:00
#9

Nu har man två magsjuka gubbar att ta hand om. Tänk vad de kan vara gnälliga och jobbiga.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Eine
2011-02-01 13:25
#10

#8 Ja tack!!Kyss

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Upp till toppen
Annons: