Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 1242 ggr
Mona22
2011-02-02 09:09

Godmorgon 2feb

Ibland blir man förvånad. Beställde lite hobbyprylar från kina för några dagar sedan. det blev skickat den 31 och de levererade hem det alldeles nyss. Tog ju nästan kortare tid än posten tar på sigSkrattande

Sedan är jag så glad, jag får köpa mig en till katt. gjorde en deal med min gubbe. han vill inte ha fler katter men om han får köpa ett nytt avgassystem till oldsen så får jag köpa en katt, klart man går med på detSkrattande. Jag kommer ju också köra den bilen.Nackdelen är att det kostar nästan lika mycket som en katt så det blir till att spara nu.

träffade en ny brukare igår och han ville att jag skulle jobba hela sommaren hos honom och han var jättetrevlig och tar väl hand om sina assistenter. Han har själv jobbat som ass innan han blev sjuk och var sur på hur illa han blev behandlad ibland och vill därför inte göra likadantSkrattandeDet blir nog jättebra.

hoppas alla får en bra dag idag.

Annons:
nakenkatt
2011-02-02 09:20
#1

Åh vilken bra deal,det får nog jag ej vara med om igen,min man har motvilligt gått med på att jag får skaffa en sphynx till men han vill inte gärna prata om den,men jag har en härligt rosa kattflick bädd ligger i garaget.Då blir det en rex till för dig förstår jag.Ja idag ska jag till kliniken och scanna Anthrax,hoppas bara allt är bra.

Mona22
2011-02-02 09:35
#2

Då har du ju dealat bra du med. En nackdel är väl att spynxar är lite dyrare. kanske därför han inte vill prata om detTungan ute

Hoppas man kan hitta sin drömrex nu(vit,oddeye). Sedan finns det ju andra raser man också vill ha så man blir ju lite fundersam. Skulle absolut kunna tänka mig en till skogis med, får man en som Bamse skulle jag kunna ha huset fulltSkrattande

Lycka till med skanningen.

nakenkatt
2011-02-02 09:44
#3

Jo visst är sphynxar dyra.men jag kom på en grej,jag virkar ju en hel del och säljer figurer av olika slag,så jag har en vacker plåtburk som det står SPHYNX på locket,och där lägger jag alla kronor jag får in på min lilla hobby.Ibland brukar min man skämtsamt säga att har du virkat ihop till svansen än?man vill ju liksom inte ligga någon till last ha ha.

MonicaLagerquist
2011-02-02 09:47
#4

God Morgon

Mona - Kul att du ska gå köpa en katt till.

Här är det väldigt lugnt just nu.Mellan sonen missade bussen till skolan så mannen fick göra en brandkårsutryckning och köra in till stan med honom.

I övrigt ska vi ta det lite piano idag.Röja upp efter kalset igår och fixa lie i övrigt.

Yngste sonen ska ner till ån och fiska säger han.

Stolt ägare till fem La permer

AnnaKarin
2011-02-02 10:21
#5

God Morgon! Snart kommer det äntligen en Cornish till oss, det blir vår första och högt efterlängtade. Idag ska jag köra lite flytt med hjälp av äldsta dottern.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

MonicaLagerquist
2011-02-02 10:54
#6

#5 Toppen skoj att du ska bli med cornish.BILDER!

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
noir
2011-02-02 12:38
#7

Igår var det golvet, idag är det tapeterna, helt nytt vardagsrum blir det :D

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Eine
2011-02-02 13:05
#8

God dag.Fullt ös på katterna som fått rått nötkött.Vilka vilddjur de är,särskilt de yngre.Morrar,sliter åt sig en bit och sitter gömd och morrar och gnager.Jag älskar våra matstunder!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

noir
2011-02-02 15:30
#9

#8 haha aww när jag passa min sambos mammas kattungar så var det en hane i kullen som morra heeela tiden när han åt och lekte med leksaksråttan, tog nån timme sen var råttan alltid död, och åkte i soppen, han fick en del råttor :)

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

nakenkatt
2011-02-02 19:43
#10

har varit på hund och kattklinken och scannat Anthrax.han hade ett jättefint hjärta sa nilsfors och så hoppades han att Anthrax barn fick pappans super temperament,det var ju roligt att höra.

MonicaLagerquist
2011-02-02 20:05
#11

#10

GRATTIS!

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: