Annons:
Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 915 ggr
Heaven1
2/4/11, 9:18 AM

God morgon 4 februari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är det kattförlossning på g. En vacker liten flicka är född, svartpadda med vit.. Vi får se om det inte kommer en till.

Här faller det ny snö igen. Synd för igår var det plusgrader och sol..

Ett litet kort på mamma katt innan förlossningen..

Annons:
noir
2/4/11, 9:31 AM
#1

TS; Ihh vad spännande! :D grattis till bebbarna :)
Ja snö och vind är det här med,

Jag har badat Zaffie nu på morgonen som inte var poppis. Hon blev väldigt ledsen på mig, men det kommer över en del folk, var av en allergiker och hon har inte fått sig ett bad på länge, tänkte att det var lika bra.

Så nu får alla hålla tummarna att målaren inte kommer 3h sent som han gjorde igår så jag fick tuppjukk! Han måste bli klar i tid så möblerna kan flytta in och folk kan komma över i kväll :D

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Xenomorphs
2/4/11, 9:43 AM
#2

TS - Åh vad spännande - lycka till under dagen!

-- Eternity is a very long time --

nakenkatt
2/4/11, 9:46 AM
#3

Åh vad spännande med kattförlossning,lycka till nu,med både mor och barn.Här faller snön också i stora flingor,så det blir nog att låta cykeln stå idag skulle jag tro. är dessutom genomförkyld det är så typiskt när man har en långhelg framför sig.Eddie ligger och sover ovanpå öppna spisen och njuter av värmen.

MonicaLagerquist
2/4/11, 10:10 AM
#4

God Morgon
Dagens i-landsproblem ska vi handla i Enköping eller Uppsala?

TS-Lycka till med förlossningen.

Stolt ägare till fem La permer

Salmissra
2/4/11, 10:21 AM
#5

#0 Grattis TS! Spännande :)

Idag mår jag hundra gånger bättre än igår… Sen onsdagkväll blev båda jag och sambon dåliga ungefär samtidigt, inte roligt!

Idag blir det till att hålla sig hemma!

Ha en bra dag allihopa.

Mona22
2/4/11, 10:25 AM
#6

#0 Spännande med kattungarSkrattande
Jag vill också ha.

Jag fick samtal av käkkirurgen/ortopeden. Jag kan få tid redan nästa vecka att få käken kollad. Nackdelen är att de kostar en förmögenhet. Politikerna har bestämt att käken/leden inte tillhör kroppen så det går inte på högkostnadskort. Bara besöket kostar mellan 3-5000kr. Sedan beroende på vad de gör så blir det mer sen. Hon som ringde var väldigt ledsen, stackars henne att behöva berätta detta för flera st varje dag.

Visst,sverige har bra vård, för de som har råd.
Ska ringa och fixa lån.

Ska väl över till mor lite senare, skulle behöva klippa mig. Börjar bli lite långhårigTungan ute

Annons:
nakenkatt
2/4/11, 10:29 AM
#7

Ja du det är ju bedrövligt,ska folk behöva låna pengar till sin egen läkarvård man tror ju man hör fel,detta ska vara sverige vart är vi på väg?det är ju upprörande att få ett sånt besked,fy farao.

LykkeLii
2/4/11, 11:04 AM
#8

#0 Grattis!!

Idag så är förkylningen inte bättre och rösten börjar att dala mer. Men idag ska en bok på 300sidor sammanfattas och fördjupas på, ett mål som jag ska lyckas med.. Sedan är det helg!!! Roliga sysslor som storstäda lägeneheten och tvätta är på schemat Flört

________________________________

Den vågade och eleganta clownen - Cornish rex

Följ med vår vardag med Cornish rex, blogg.ilfirins.se

Eine
2/4/11, 2:08 PM
#9

God mittpådagen!

TS Djäknens Rosalie  HaleKyssminsann,hoppas hon brås på sin mamma och får fler än en.Mamman brukar ju få 5-6…fast åtminstone 2 borde hon få så att hon får lite att göraFlörtGrattis så här långt!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

lockar
2/4/11, 6:06 PM
#10

Här har det varit varierande väder, sol, molningt, regn och snö.

Grattis till kattungen

Heaven1
2/4/11, 6:08 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

En liten tjej blev det, vägde henne nyss och hon väger 122g.

Hon blir solitär och jag känner att man måste vaka lite extra över henne. Får väldiga mammakänslor nu.

Hon heter iallafall Lova och kommer att på söndagar heta Faries My Beloved.Kyss

Mona22
2/4/11, 8:17 PM
#12

Grattis till en riktig sötnos!! Hon är helt underbarKyss

lockar
2/4/11, 8:23 PM
#13

En sötnos

Annons:
Upp till toppen
Annons: