Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
Allmänt Cornish Rexprat

Min lilla värsting

2011-02-12 11:40 #0 av: AnnaS

Här är hon, rackarungen som ger mig så vansinnigt många gråa hår Kyss S*Jazz-Annas Daphne eller Fifi som jag kallar lilla ängeln SkrikandesObestämdTungan ute

Anmäl
2011-02-12 13:41 #1 av: Salmissra

Ja, gråa hår kan man minst säga...

Men visst är det värt det när man har sånna underbara sötnosar!

Hon är jättevacker :)

Anmäl
2011-02-12 13:50 #2 av: lockar

Gråa hår kan det ju vara värt när man har en sådan goding

Anmäl
2011-02-12 17:04 #3 av: [Wiveka]

värsting eller inte, en snygging är honKyss

Anmäl
2011-02-12 17:43 #4 av: Pus-

Superfin Kyss

Max&Terri -og prinsesse Amy  http://cornish.blogg.no/

Anmäl
2011-02-12 17:52 #5 av: [Silkwaves]

och din underbara lilla värsting får du skicka till mig när som. Hon skulle passa perfekt i min terroristliga Flört

Anmäl
2011-02-13 17:26 #6 av: AmazingNature

Anki, kan jag skicka Shaggy också  till dig Tungan ute så att jag och bengalerna får villa lite!!!!!

Anna skickade inga bruksanvisningar för att kopplar ur honom... Förvånad

Anmäl
2011-02-13 18:35 #7 av: [Silkwaves]

#6 Inga problem. Med fyra tonåringar som spelar Rockband eller guitar Hero och fem rexar som röjer järnet så gör det nog ingen skillnad alls..

Anmäl
2011-02-13 18:41 #8 av: AnnaS

#6 Hörru, det är egentligen Batly som borde kommit med en varningsskylt "Används på egen risk" för hans kattungar är ju rena rama tornados! Flört

TACK alla, hon är en pärla även om vi har en annan ordning här hemma nu...

Anmäl
2011-02-13 23:48 #9 av: AmazingNature

#8 hahaha  hmm kom ihåg... Helt Erics fel... Tungan ute

Hon är verkligen fin, lilla Daphne Kyss. Ska bli kul att se henne igen om några veckor !

Anmäl
2011-02-15 08:19 #10 av: Kmedist

She's super cute!

Anmäl
2011-02-16 08:52 #11 av: MyTwiggs

Jättefin busunge!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.