Annons:
Etikettutställningar
Läst 2067 ggr
nakenkatt
2/5/11, 11:23 AM

Birka I påsk

Är det någon som ska ställa ut i påskhelgen? jag ska till Birka med min egen cornish Hub Cats metallica och sphynxen Jean dark Iggy Pop.Vore kul att få träffa några av er.

Annons:
MonicaLagerquist
2/5/11, 11:38 AM
#1

Ska du ställa båda dagarna?

Stolt ägare till fem La permer

AnnaS
2/5/11, 12:14 PM
#2

Påskhelgen tänker jag ställa ut på Östkatten i Nyköping Flört BIRKA är två veckor innan och då tänker jag ställa ut på söndagen. Kommer med min lilla padda Kyss

Eine
2/5/11, 1:51 PM
#3

När är Påsken i år då? Det måste fungera med planerade kullarObestämd

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AnnaS
2/5/11, 4:54 PM
#4

22 april är långfredagen och då är det kategori 3 på Östkatten

nakenkatt
2/5/11, 9:21 PM
#5

jo jag hade tänkt påskafton.

nakenkatt
2/5/11, 9:55 PM
#6

Tur att folk reagerar att man är så dement som man är.Nej inte är det ngn utställning i birka i påsk,jag har anmält den 9 april och inget annat.Tog för givet att det var påsk då pga att det var det i fjol.tack monica att du upptäckte det i tid.

Annons:
Spotless
2/6/11, 12:44 AM
#7

Jag hoppas ställa ut på annan ort samma helg som BIRKA har sin utställning men lycka till alla ni som anmält!

A-M.H
2/6/11, 4:44 PM
#8

Skrattande..kommer båda dagarna..med  FifeGIP & WCF GIP..S*Jazz-Annas Georgy Porgy..mera känd som Gunvald..Kyss..och på söndagen då kan han ta sin SP-titel..och det utlovas champagne…o tilltugg..

.ANGELA..hur besvikenGråter är jag inte för att du inte kommer..hade ju önskat du var med och firade min divas sorti …efter detta blir det WCF och möjligen CFA..för honom….fattas bara att uppfödaren inte heller dyker upp…Flört..LOL..

Kul ska det bli..men fler än så här kommer det väl..Förvånad

Salmissra
2/6/11, 7:11 PM
#9

Jag åker till sydkatten som jag nästan tror är den bästa utställningen på året så inget Birka blir det för mig den här gången :) Lycka till allihopa!

rexmamma
2/6/11, 11:11 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Vi åker också till Sydkatten och ställer ut en enda liten kattunge.

Hona, klass 12, grupp 4.

Upp till toppen
Annons: