Annons:
Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 1274 ggr
BehaviorJoss
2/4/11, 1:49 PM

Önskar köpa cornish tjej

Liten eller stor har ingen betydelse, jag kan erbjuda ett aktivt hem med både djur och människovänner. Bor i villa långt ute i skogen. Har tidigare varit siamesägare, men utan katt i huset så är det tomt och råttorna dansar på borden.

Jag är förövrigt en studerande tjej på 31 år som är van djurägare.

Hör av Er om ni har en tjej till salu.

Annons:
Eine
2/4/11, 3:32 PM
#1

Söker du en felfri kattunge till fullpris(6.500),för avel och utställning?

Eller söker du en omplaceringskatt  till ett lägre pris(1000-2000 ex.)? Varför jag frågar är att man ofta(kanske inte du) söker en katt för en ringa penning.Det gör det lättare att besvara din förfrågan om vi vet vilken kategori som du är mest intresserad av.Hoppas du hittar din kisse,här har vi både nyföddaKyss och omplaceringarGlad.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

[Wiveka]
2/4/11, 8:23 PM
#2

titta in på Nordiska rexringens hemsida

BehaviorJoss
2/4/11, 11:20 PM
#3

Tack för svar jag har kollat rexringen och mailat några. Jag söker främst katt (lockig sådan) för att få lite fart i familjen, någon som kan störa lite när jag läser läxor:-) Utställning samt avel skulle även kunna vara intressant men dock inte i första hand.

PMa mig gärna ni som har några på lager äldre som yngre.

kolmorden
7/31/11, 8:15 PM
#4

Maila mig på kolmorden@gmail.com

Tror jag har den perfekta rexen till dig och du verkar vara den perfekta för honom.//Theresia

nakenkatt
7/31/11, 8:30 PM
#5

Jag har en creme och vit färgad hona 12 veckor.Shubcats@hotmail.com.

AnnaS
7/31/11, 9:00 PM
#6

Den här annonsen är nästan 6 månader gammal, antagligen har hon hittat en misse nu….

Annons:
Upp till toppen
Annons: