Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 1227 ggr
nakenkatt
2/8/11, 9:36 AM

God Morgon Tisdag 8 februari

Ja då var det tisdag.Här har det snöat rejält i natt.Idag får katterna vara utan hund,och det har de inget emot.Blir nog ingen större aktivitet idag,känner mig fortfarande trött efter en intensiv helg.

Annons:
Salmissra
2/8/11, 10:08 AM
#1

God morgon!

Är ledig idag… Ska tvätta och städa lite!

kanske tar en fika med lite vänner i eftermiddag.

Ha en bra dag!

Ulricah
2/8/11, 10:21 AM
#2

Godmorgon!

Här ligger också lite snö, igår snöade det, sen regnade men sen måste det ha snöat i natt igen.

Sitter och funderar på hur jag ska lösa problemet med en katt som äter allt hos ser och en som snarare äter för lite.

Det funkade så länge jag kunde ha torrmaten stående framme men nu efter kastreringen så dammsuger den ena alla skålar hon ser och den andra väcker mig två gånger på natten för att hon är hungrig och vill ha typ 10 bitar torrfoder per gång. Obestämd

Blötmat får de fyra ggr per dag men det ställer jag mig inte och gör iordning mitt i natten.

Nå, först är det skola och lösa matteproblem sen får jag försöka lösa matproblem.

Ha en bra dag!

MonicaLagerquist
2/8/11, 10:22 AM
#3

Här ligger pruttdoften vackert i huset .Uppenbarligen har alla katter just varit och bajsat.Blir till att börja med att skotta toalådor och sen ska jag över och titta till grannkatten som tydligen är lite klen.Är det inte typiskt.Grannen med man jobbar en dag i veckan.Just det tisdagar.Så är katten sjuk så får jag avgöra vad som ska göras ev blir det en tur till vet.

Snöat har det gjort så det måste skottas också.

Stolt ägare till fem La permer

Avots
2/8/11, 11:44 AM
#4

God förmiddag!

Här är det vitt…. och tyvärr en plog sträng mellan mig och världen, inte kul. Jag känner inte för att skotta eftersom jag har en rejaäl hosta… men men, vill jag ut så får jag väl skotta. Undra hur liten bir som är nödvändig om jag siktar rätt när jag backar ut så kanske det räcker med två små bitar för däckenSkrattande

Ha en bra dag.

noir
2/8/11, 12:48 PM
#5

idag var det upprop i västerås så det var bara att ignorera att man var sjuk med en hals som kändes som ett stort står och helt tappat rösten.
det gick bra så nu har jag officiellt påbörjat mina studier till undersköterska! :)

Zaffie får vara ensam några timmar idag. Eftersom det kommer bli nån dags tur till v-ås nån gång i veckan så är jag ännu mer ivirig att hitta en kompis till henne. hoppas hon har en kompis till sommaren iaf :)

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Leffe
2/8/11, 7:59 PM
#6

Nu har en vecka gått i februari. Det började bli lite härligt väder med sol och värme. Våren kanske - nejdå vintern tog bara en liten paus, välbehövlig för den har jobbat hårt denna vinter. Nu är den här igen.

Sköt om er

Annons:
Eine
2/8/11, 9:33 PM
#7

#5 Lycka till!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Upp till toppen
Annons: