Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 1309 ggr
MonicaLagerquist
2/7/11, 9:39 AM

Det är måndagmorgon.....

God Morgon

Sitter och fuderar på om jag ska gå och pussa på två stycken cornish kattungar idag eller om jag ska ta det imorgon.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
lockar
2/7/11, 9:42 AM
#1

God morgon. Ledig idag. Får hem en ny diskmaskin. Samt ska hjälpa min dotter lite idag.

Monica jag skulle inte kunna vänta med att pussa kattungar.

MonicaLagerquist
2/7/11, 9:52 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

#1

Jag kan ju stilla den värsta puss suget här hemma.

Stolt ägare till fem La permer

nakenkatt
2/7/11, 9:54 AM
#3

ledig i två dagar,underart.Ska virka rosor till ett gäng med princesstårtor,kl två kommer det en svart och vit kille hit som jag ska se efter ikväll.Han har blivit riktigt lydig och duktig,han går på kurs med likasinnade raser varje lördag och det märks skillnad.

Leffe
2/7/11, 10:31 AM
#4

Uppe tidigt idag. Jag ska till Försäkringskassan på möte under förmiddagen. Som vanligt när jag numera går upp tidigt så blir katterna väldigt konfunderade.

Sköt om er

noir
2/7/11, 11:33 AM
#5

Blev sjuk i helgen och det är inte bättre, imorgon ska jag på upprop på nya skolan… är inte så sugen… haha

måste gå i 30 min och åka tåg 30 min och sen gå igen i 15 min sen är jag framme. Men jag måste.

Annats ska jag små plugga lite här hemma och gosa med zaffie.
Justja! är så glad, min kompis med extrem katt allergi kom hit i helgen och sov över, hon kände inte av katten alls. Är så glad, var rädd att hon skulle känna av henne så vi skulle få en till begränsning i hur ofta vi kan ses. puuh :)

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Upp till toppen
Annons: