Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
Allmänt Cornish Rexprat

Goskatter

2011-02-11 16:58 #0 av: Ulricah

När mina katter ska sitta hos mig så är det inte knät som gäller utan de ska sitta upp mot bröstet med en eller helst båda armarna som stöd.

Är det typiskt crx eller är mina goskissar bara extra mysiga? Kyss

Ursäkta kvalitén på bilden, tog med webbkameran.

Anmäl
2011-02-11 17:02 #1 av: KatternasMatte

Det är samma sak här. Ju nämare desto bättre Kyss

Anmäl
2011-02-11 17:04 #2 av: lockar

Samma här.

Anmäl
2011-02-11 18:09 #3 av: noir

samma här och sittar man vid datorn så lutar hon sig mot bröstet :D

Anmäl
2011-02-11 18:52 #4 av: [Wiveka]

Tapini hänger gärna över axeln

Anmäl
2011-02-11 19:54 #5 av: kayarina

Samma här! som en bebis vill Vinga ligga i famnen. Kyss Helst på rygg! Så att hon kan trampa med sina framtassar mot ansiktet och riktigt känna att man finns där. Lite jobbigt är det just nu när hon klampar upp på mina bröst. De är så svullna. Lilla flickan vet ju inte att det gör ont. :)

Anmäl
2011-02-11 20:54 #6 av: aggeelin

Nära nära vill Charlie vara, sover mot min axel hela natten

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anmäl