Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 647 ggr
MonicaLagerquist
2011-02-15 09:51

Tisdag 2011 02 15

God Morgon

Minus 20 grader och snöfall.

Sitter och väntar på att sotaren .Sen ska det eldas och sys.Grannen kommer väl över och hämtar hem sin dörrnyckel,hennes man lämnade den här igår men tydligen så kom han hem innan henne så hon behövde inte sin nyckel så den ligger kvar här.

Ha en bra dag och på med mössan om ni ska ut.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Leffe
2011-02-15 11:38
#1

Idag ska jag till biblioteket och lämna igen lånade böcker. Annars händer inget speciellt.

Sköt om er

nakenkatt
2011-02-15 11:52
#2

Väntar få besked om novas prover,hon är ej ok.Fick åka in i fredags med henne då febern steg till 40,7 på natten.igår var alla värden noll,så hon fick två injektioner med vita blodkroppar och en ny tid tills idag.Hon mår hemskt illa av injektionerna och kräks och får ej i sig mycket mat,pernilla själv ligger i hög feber,så det är hennes man som får åka in idag.Jag är så glad att hon har en så rar man,denna kille är helt underbar,alltid så glad och positiv när det ser som jäkligast ut.Här har vi också 20 minus.Min yngsta dotter är ledig så jag behöver ej ha hunden.Han ville ej gå ut och kissa i går kväll han frös stackarn trots sitt vintertäcke.

AlexH
2011-02-15 11:58
#3

Härligt väder!! Idag är det "bara" -10 grader i stockholm och jag klarar mig med långkallingar och jeans.. igår såg man ut som michelin gubben då man även hade täckbyxor på sig, att vädret kan svänga så!!

Jobb på kontoret hela dagen!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

MonicaLagerquist
2011-02-15 12:01
#4

#2

Här håller vi alla tummar vi kan för Nova.Tänker på er KRAM

Stolt ägare till fem La permer

MonicaLagerquist
2011-02-15 12:55
#5

Mat i magen och sitter och väntar på kaffet.Latmasken säger sitt vid datorn och slöa mitt bättre jag säger att jag ska gå ut och sy.

Stolt ägare till fem La permer

Eine
2011-02-15 13:06
#6

God dag alla.

#2 vi hoppas att det blir bra.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Annons:
nakenkatt
2011-02-15 13:33
#7

pratat just med mågen i telefon,de skulle nu få åka hem efter 4 tim.väntan,värdena hade gått upp lite grann men nu ska de se om blodkropparna över lever till torsdag och nya prover.Nu börjar de bli välkända på usö har varit där 2 ggr per vecka sedan den 24 nov.men om det bara kunde bli bra ngn gång.Ska åka och hälsa på hos dem på söndag när pernilla orkar och nova förhoppningsvis är lite piggare.

MonicaLagerquist
2011-02-15 16:02
#8

#7 Bra att de får komma hem en sväng.

Stolt ägare till fem La permer

lockar
2011-02-15 18:05
#9

Har varit ca - 6 grader under dagen och snö.

Få se om Cissi och Charles vill göra några kattungar. Väntar till hösten och ta på Chasmine och Solomon.

Upp till toppen
Annons: