Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 766 ggr
nakenkatt
2/18/11, 7:32 AM

God Morgon den 18 februari

Äntligen fredag!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lite öm i kroppen idag,körde omkull rejält med cykeln igår på väg till jobbet.Där låg jag som en padda på gatan med cykeln över mig.Fy farao vad skämmigt.Ha en bra fredag allihop.

Annons:
Salmissra
2/18/11, 9:04 AM
#1

Hoppas du inte skadade dig!

Jag ska strax gå till jobbet innan det är freeeeedag!

Ha en bra dag allihop!

MonicaLagerquist
2/18/11, 9:38 AM
#2

Tur att du inte gjorde dig illa .

Här är det en dag in till stan idag med.Vi måste köpa kattmat och ny lampa till köket.

Stolt ägare till fem La permer

noir
2/18/11, 9:51 AM
#3

ojoj farligt att cykla på vintern, hoppas du hade hjälm på och inte skada dig! :)

själv ska jag städa som gnu och plugga idag

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Xenomorphs
2/18/11, 9:52 AM
#4

TS - Det är inte skämmigt att ramla med cykeln. Det är konstigt om man inte faller med tanke på hur knaggligt och besvärligt det är att ta sig fram både till fots och på cykel. Skönt att du inte skadade dig ordentligt. 
Maken gjorde en vurpa utan cykel på utsidan sitt jobb för några veckor sedan och skadade höften.

"Gôtt att det är freda" iallafall. Inte en dag för tidigt!

-- Eternity is a very long time --

Eine
2/18/11, 11:15 AM
#5

God morgon! Nu ska Mari(Faries) och jag ut på kattäventyr.Jag återkommer om det senare i en annan tråd.

TS Varför är det skämmit att halka omkull? Visst är det den svenska blygheten, att inta sätta sig själv i centrum som talar nu? Allt man gör ska ske obemärkt.Stackars dig,så rädd du måste blivit! Och vilken tur att du kom undan med några ömma blåmärken..(Jag halkade inne jag,med bara katterna som åskådare och slog mig rejält.Och därmed ingen som kunde hjälpa mig upp….)

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AlexH
2/18/11, 11:42 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Hurra för Sture idag!! han fyller 7 år min choklad pralin!!!

Fredag och kontoret som vanligt, hoppas alla får en bra dag! Jag har ärat Sture med en egen tråd!Tungan ute

På bilden är lilla chokladpralinen 6 veckor gammal!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Annons:
Eine
2/18/11, 2:20 PM
#7

Nu har vi varit på kattäventyr!Det var ultraljud(HCM) som var på agendan.Allt såg fint ut.Jag har lagt ut det i del 2 av HCMtesttråden.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Ahradia
2/18/11, 2:47 PM
#8

TS Hoppas du inte gjorde dig alltför illa :(

#6 Den bilden är för söt Kyss

Idag ska här städas så man får lite ro i kroppen. Tror jag gått och blivit pedantisk.
Och måste sparka mig i ändan nu så jag sätter igång med målandet om jag ska hinna vara med i konstnärsrundan.

Men först kaffe!

Witches don't get mad, they get even.

MonicaLagerquist
2/18/11, 5:03 PM
#9

#7 Skönt att HCM scaningen gick bra.Alltid lika nervöst.

Stolt ägare till fem La permer

lockar
2/18/11, 5:40 PM
#10

Bra att du inte gjorde dig för illa när du körde omkull med cykeln.

#6 vilken söt kattbild.

3/ Bra att det gick bra med scanningen. Man är som sagt nervös innan.

nakenkatt
2/18/11, 7:02 PM
#11

nej då jag slog mig ej så farligt alls.Tur man har lite mjukt hull att ramla på.bara ngt blåmärke här och där.

Upp till toppen
Annons: