Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
Ett gott skratt förlänger livet

Dagens fniss

2011-03-01 11:10 #0 av: Eine

På ett sjukhus, i ett väntrum, sitter de anhöriga till en mycket sjuk person.

Läkaren kommer in, mycket trött och säger:

'Jag är så ledsen. Jag har dåliga nyheter. Det enda hoppet för er släkting är en hjärntransplantation.

Det är väldigt riskfyllt MEN det är det enda hoppet. Ni får själva betala för hjärnan. '

Efter en lång tystnad frågade någon: 'Okej, hur mycket kostar en hjärna?

Läkaren svarade: '5 000 kr för en manlig hjärna och 200 kr för en kvinnlig. '

Männen i rummet försökte hålla sig för skratt och att undvika ögonkontakt med kvinnorna.

En av männen frågade med ett något triumferande uttryck i ansiktet:

'Varför kostar den manliga hjärnan så mycket mer?'

Läkaren log åt den något oskyldigt, barnsliga frågan och svarade: 'Det är standardprissättning.

Vi måste sänka priset på kvinnliga hjärnor eftersom de ju faktiskt är använda. '

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2011-03-01 11:14 #1 av: nakenkatt

Den satt fint!!

Anmäl
2011-03-01 11:20 #2 av: MonicaLagerquist

UNderbar!

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2011-03-01 14:34 #3 av: Ahradia

Hahaha!

Anmäl
2011-03-01 15:44 #4 av: Mona22

hahaha! så bra =D

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.