Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 1530 ggr
MonicaLagerquist
2/23/11, 10:00 AM

God Morgon 23/2

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon
Har redan hunnit fixa en av sakerna på Att göra listan.Nils-Masters familj har beställt Ett kort om dagen på sin blivande familjemdelem och jag passade på att fota medans han åt kyclinghjärta till frukost.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Leffe
2/23/11, 10:34 AM
#2

Idag ska jag till Thorax på Karolinska för mitt årliga besök efter hjärtinfarksoperationen för 8 år sedan. Ska till läkaren som sa att mitt hjärta var helt friskt fast det sviktade av bara tusan. Min andfåddhet berodde enligt honom på dålig kondition.

Vi får se om jag kommer att kunna tygla mitt humör.

Sköt om er

Eine
2/23/11, 11:38 AM
#3

Nu siktar jag på Arlanda och är nog tillbaka före 14 idag.Små  utflykter i kylan ska man ägna sig åtObestämd.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

nakenkatt
2/23/11, 12:14 PM
#4

Här var det ledigt i dagarna två,så idag ska Frida och jag göra Kumla.Det är bokrea!!!!!!!

Eine
2/23/11, 2:27 PM
#5

Tillbaka igen.Taxi Kurir i Uppsala har så trevliga chaufförer!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

nakenkatt
2/23/11, 4:18 PM
#6

Hoppas resan gick bra för dig i kylan,va bra att åka taxi fram och tillbaka.Ska kissen du åkte med flyga?

Annons:
Eine
2/23/11, 4:46 PM
#7

#6 Tack det gick bra.Jag skulle bara åka till Arlandabussen men taxin var så sen fastän jag förbeställt den,så han fick allt köra mig ända till Arlanda.Jag ska ringa chefen och be att få tillbaka halva kostnadenGladSedan var killen snäll och lät mig följa med tillbaka för halva kostnaden,så jag hade både bekvämt och trevligt.Och ja,kattungen skulle flyga.De har redan kommit hem,fick just SMS.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Upp till toppen
Annons: