Annons:
Etikettomplacering
Läst 2241 ggr
miano
2/23/11, 5:48 PM

Keeben söker ett nytt hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Änglatassen's Keeben finns ute på blocket för omplacering.Linda som är Keebens matte har efter mycket tänkande och funderande bestämt sig för att inte tänka i första hand på sig själv.Utan Linda vill ge Keeben ett nytt  kärleksfullt hem.Helst med en katt.

Så jag lägger in det hon skrivit ute på blocket.Hon är med på att jag lägger ut det här på forumet, för att kanske kunna hjälpa Linda och Keeben.

Kontakta Linda via mail eller mobil.

Då jag inte kan ge min katt all den aktivering han kräver, har jag nu bestämt mig för att omplacera honom.

Han är snart 2½ år gammal och otroligt social och nyfiken. Därför vill jag se att han hamnar i ett hem där katt redan finns.

Maila eller ring och berätta vad du kan erbjuda, så berättar jag mer. ring Linda Karlsson: #

linda.k@hotmail.se

Hundar har ägare.Katter har betjänter...

Änglatassen's Cornish Rex

Annons:
nakenkatt
2/23/11, 6:08 PM
#1

trevlig teckning,hoppas han hittar ett kärleksfullt hem.Borde ej vara några problem.

miano
2/23/11, 7:26 PM
#2

Tack. Han kommer att bo kvar hos Linda tills hon känner att han har träffat rätt matte eller husse,hon är mån om att han får det bra.

I stamtavlan heter han Änglatassen's Hedendis Lucky Boy född 2008-11-22   Färg :Svart -vit Halekin. han är en kastratkille kan jag också berätta.

Pappan är Jokikatin Harald Blåtand

Mamman är Änglatassen's Naomi

Hundar har ägare.Katter har betjänter...

Änglatassen's Cornish Rex

Lindavictoria
2/23/11, 8:52 PM
#3

Undrar lite i vilken ände av landet Keeben finns?

Lindavictoria
2/23/11, 10:46 PM
#4

Hittade annonsen och såg att det var Gävle!

miano
2/24/11, 12:16 AM
#5

#3 Ja,det stämmer att han finns i Gävle.

Hundar har ägare.Katter har betjänter...

Änglatassen's Cornish Rex

Eine
2/24/11, 11:07 AM
#6

Hoppas att det går bra med grabben.Jag tycker alltid synd om dem som måste omplaceras för att man inte har tid för dem.Jag skulle söka en kompis till honom i st för att omplacera..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Annons:
miano
2/24/11, 2:35 PM
#7

#6 Eine det hoppas jag med.Det är första gången som jag som uppfödare är med om att en av mina katter som bott ett tag hos ägaren.Behöver byta hem.Så det känns i mitt hjärta också.Gråter

Vi har ju hälsat på Linda och Keeben ganska ofta och ska även nästa vecka hälsa på dem.

Jag har också varit inne på en till katt hos Linda,och vi har pratat om det.Men då hon känner att hon bor för trångt och med två katter som inte kan gå undan i varsina rum tycker hon att det inte känns så bra.

Hundar har ägare.Katter har betjänter...

Änglatassen's Cornish Rex

[Lilly-ette]
9/3/11, 1:49 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Hejsan!

Ville bara informera att Keeben har blivit omplacerad hos mig och min sambo för ett par månader sen, där han stormtrivs och lever som en prins! Han busar med vår hona vid varje tillfälle han får och man ser på båda två att de trivs tillsammans! Skrattande

Hoppas att det är OK att jag bifogar en bild på båda två efter en lång dag med mycket bus och lek!

Mvh/Lisette

Leffe
9/3/11, 2:38 AM
#9

Toppen och kul se de vilande busarna

[Lilly-ette]
9/3/11, 3:06 AM
#10

Ja.. de hade busat en hel dag och var helt slut båda två! :)

AnnicaB
9/3/11, 8:34 AM
#11

Så härligt att få höra att det blev en så bra lösning. Katterna ser verkligen ut att trivas med varandra!

*** Qui vivrqa verra ***

noir
9/3/11, 9:31 AM
#12

Åh så mysigt det ser ut, jag gillar lyckliga slut. Jag har själv tagit emot en omplacering och det kommer jag aldrig ångra.

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

miano
11/7/11, 3:11 PM
#13

Måste bara skriva ett inlägg här då jag äntligen kan skriva här igenGlad efter det ej gått.Antagligen strul med min dator.

Älskade söta Keeben ser ut att trivas jättebra hos er,jag är så glad över det.Gladkänns ju alltid i hjärtat då en katt måste omplaceras,men det slutade lyckligt.Och jag är så glad att han har en kattkompis och två som älskar honom så mycket.

Jag letar fram några bilder då han var liten så får ni dem av mig.

Hundar har ägare.Katter har betjänter...

Änglatassen's Cornish Rex

Annons:
Upp till toppen
Annons: