Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
Att tänka på innan katten kommer!

Min svarta skrynkla

2011-02-24 21:52 #0 av: nakenkatt

En svart sphynx tjej blir det här hemma i April.Hon är så rynkig och jättesöt,ska visa en bild snart.Hon är än så länge namnlös men kullen ska heta på bokstaven j.Therese döper dem efter en amerikansk hästras så vi får se vad det blir.

Anmäl
2011-02-25 10:40 #1 av: Mona22

Grattis i förskott..önskar mig en skrynkla jag med Kyss

Anmäl
2011-02-25 11:02 #2 av: nakenkatt

Tack,jo det finns en över till dig!!!

Anmäl
2011-02-25 11:24 #3 av: MonicaLagerquist

Det ska bli spännande att se henne.Vilket datum ungefär får du hem henne?

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2011-02-25 11:26 #4 av: Mona22

#2 synd bara att de kostar ganska mycketRynkar på näsan de är verkligen supersöta.

Anmäl
2011-02-25 11:41 #5 av: nakenkatt

det blir nog veckan efter påsk.Ska ta bilder om ett par veckor när vi åker dit,så ska jag höra om jag får sno lite bilder till hemsidan det ska nog gå bra.

Anmäl
2011-02-25 13:39 #6 av: kissan78

Åh det blir en liten svarting!!! Ska bli så spännande o få se bilder på din kommande goding! Kan berätta att morfar Chino blev scannad ua igår igen, han är snart 5 år och hjärtat ser ff friskt o bra ut! :)

S*Kattmillas Cornish Rex & Sphynx  
www.kattmillas.se

Anmäl
2011-02-25 20:37 #7 av: Eine

Kul med mindre vanliga namn! Spännande att få se vad hon registreras som!(Jag valde själv indianskt tema till mina små denna gången.)

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.