Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 1112 ggr
Gittan
2011-03-03 09:32

3 mars

Hoppas det blir lika fint väder idag som igår, men det är väl att hoppas för mycket. Katterna njöt lika mycket av solen som jag. Önskar er alla en trevlig dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Annons:
nakenkatt
2011-03-03 09:52
#1

God morgon på er! idag är det torsdag och ytteligare en vecka har snart gått.På fm blir det fika hos frida,och sedan ska jag och flickorna åka till lithells och handla,vi har ju en stor förmån här i kumla att kunna besöka lithells fabrikförsäljning.Och det är jättebilligt,man får massor av mat för pengarna.På tordagarna finns kotlettrader stekar och rostbiff kanonbilligt.Kumla korven måste man ju också köpa,den hör liksom till.Ska ni åt det här håller rek. jag att ni stannar till i sköllersta det är öppet varje vardag mellan 7och 4.

Eine
2011-03-03 12:49
#2

God morgon!

#1 men så bra! Tänk att kunna köpa prisvärd mat till både sig och katterna!(jag vet då absolut inte var Sköllersta ligger..Obestämd)

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Leffe
2011-03-03 13:08
#3

#1 Lithells har ju god falu- och varmkorv. Det är det märke jag köper i affären.

Solen har kommit och dropparna från taket slår mot blkongräcket. Vilket härligt ljud.

Sköt om er

nakenkatt
2011-03-03 16:45
#4

Det ligger efter vägen om man kommer katrineholmshållet och åker mot örebro.ca två mil från örebro och 1 mil från kumla.

Eine
2011-03-03 17:16
#5

#4 tack.Ska komma ihåg det när jag kommer mot Örebro.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Upp till toppen
Annons: