Annons:
Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 1049 ggr
babylarva
2011-03-04 13:57

Tetris och pälsen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej allihopa!

Nu var det ett tag sen jag skrev här, men livet är fullspäckat så jag skyller på det. :)

Tetris växer och frodas, hon är helt sjukt rolig och vi har insett att fröken också är väldigt, väldigt, väldigt pratglad. :D Det är förstås ingenting vi har något emot, det är tvärtom väldigt kul! Älskar att man i princip kan ha en konversation med henne, haha.

Som väntat är hon också väldigt social och nyfiken på ALLT. Får hon inte vara med när vi lagar mat, borstar tänderna, sopar, ligger i soffan eller går på toa så klagas det högljutt tills man plockar upp henne på axeln. Axeln är hennes favoritplats att sitta/ligga på överhuvudtaget. :D

På nätterna vill hon oftast sova själv, men på morgonen när min sambo gått till jobbet brukar hon komma och skrika lite och krypa in under täcket hos mig. Det, alternativt trampa mig i ansiktet tills jag vaknar. ^^

Den största anledningen till att jag skriver är att hennes päls också börjar bli så himla fin! Tog en bild imorse med telefonen när hon stod på köksbordet och rotade i min väska. ;) Solen lyste så fint på henne och framhävde lockarna så vackert.

Vid ett senare tillfälle ska jag se till att lägga upp lite fler bilder jag tagit med systemkameran, ifall någon är intresserad. :)

Annons:
babylarva
2011-03-04 14:00
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Fröken nyfiken i en strut. :D

AnneAlva
2011-03-07 11:35
#2

Vad fin hon är, det vore absolut roligt att se bilderna från systemkameran när du får tid att lägga upp dem! Glad

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

KatternasMatte
2011-03-07 13:17
#3

Hehe jag känner igen det där pratandet från pappa Nemo Kyss

Pälsen kommer kanonfint, ser fram emot fler bilder!

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: