Fy vad det är tomt
Alla mina bebisar har flyttat och här känns det tyst och tomt..Men roligt är det när man får hälsningar från deras nya hem och att allt går bra och de har inte haft problem att finna sig i sina nya hem..Här är lite hälsningar från några av min U2 kull..
Först hälsar Minttu från Finland..Hon har numer skogkatter som kompisar och ägs av Kmedist här på forumet..Hon är så sööööt

Ååååå vad vackra och stora de är! Vad stolt du måste vara! 
Vad stora och stiliga de har blivit! Förstår att du tycker att det är tomt utan dem!

men vad fina och stora dem har blivit, speciellt lilla svarta tjejen får ju ont i hjärtat när jag ser henne

Vilka skönheter det blev i den kullen, jag är så imponerad av det förvånansvärt jämna utfallet i typ. Jag var och hälsade på HP (HönaPöna
) hos Eine för några dagar sedan och hon är vacker som en dag och hur mysig som helst. Hon hade aldrig sett mig förut och var som besatt av att sitta i mitt knä eller i min famn och goooosa och spiiiinna och det var sååå mysigt med den nya människan. Säg den som inte faller pladask för henne… 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Men stig finns ju nästan på gångavstånd så det är ju bara att komma och hälsa på ju.
Om inte annat kan du ju komma och damsuga efter den lilla blommarodören
För jag tror inte det stog i kontraktet att jag köpt en trädgårdsmästare eller har jag gjort det kanske, hm.
Just nu sitter han i mitt knä och vinkar till "mormor"
Ceasar är jättejättefin! Och inte helt olik Hugin heller. Även om hugin har ett lite annat uttryck i ansiktet.

Åå så de är fina :D
Ja, visst blev kullen bra!?jag ska ställa ut HP på Fräset i september
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#12:-) HP har åsikter! fin kull tycks det vara.

Lilla hönaspöna..Jag gillar namnet,,tänker på ledarhönan i Petsson och Findus,Hon heter Prillan,,jag och min dotter är tokiga i Petsson och Findus..

Verkligen jättevacker kull! Hoppas jag får se dem irl någon gång, de kommer nog att bli urtjusiga på utställningar.
Minttu ska också gå till några utställingar, först till Vanda i augusti. Hon är SÅ trevlig 
#17 Så lycklig jag blev, mitt i sagoläsningen, när jag upptäckte alla små händelser i bilderna.Inte en detalj missas av författaren/tecknaren.Prillan är en bra förebild för rexflickor!
#16 hääääärlig bild (näskatt) 

Ja denna kull är verkligen helt bedårande…*suck*
Är såå kär i Ceasar-ja Stig är ju en favorit med men han var inte med i något av fotona här..
Och rött är en av mina favoiritfärger-ska ha en sån en dag!!Men…det är ju mer än färgen som ska stämma-verkligen!
Nästa kommer få en helt annan färg..

Jag har fått en så rolig film på Ceasar och Julius som jag försökt få in här så ni skulle få se på kattungebus men jag får inte den att visas..Hur gör man när det är en film så att ni kan se den..??
HP är bara bedårande, jag fick ju ynnesten att träffa tjejen IRL igår hemma hos Eine.. Jätte mysig superkurrig liten fröken 

HP kommer jag alltid att minnas med ett leende på mina läppar..Hon är så kelig..När man pussade på henne så började hon mjölktrampa i luften..
Mmm hon har fullt upp med att spinna, gosa, mjölktrampa och vara först på plats överallt samtidigt! Undrar hur hon hinner?
Vad fina de är och förstår att det blev tomt när de lämnat hemmet.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld