Vilken jobbig dag!
Som någon skrev idag..Vad är det som händer i världen!
Vill iallafall säga att forumet verkligen är en bra ventil, och till skillnad från många forum inga "webtroll" som är elaka och provocerar bakom anonyma nick (vad jag har sett iallafall) Det finns alltid stöd att hämta, både sorg och skratt.
Idag är det en extra tung dag för någon som förlorat sin katt, och genast finns alla där och stöttar, skämtinläggen glesnar, och mitt iallt elände måste det kännas lite skönt med allt stöd.
Med risk att låta lite högtravande:
Tack alla för att ni finns!
Ska nu hem till kråkboet och pussa på mina svarta kråkor.
Bra skrivet! Skönt att kunna stötta och bli stöttad av sajbervännerna!

#0 och #1 jag kan bara instämma att det här forumet har fantastiska vänner. Tack!

Håller också med. Skönt att det är en så fin stämning och alla respekterar varandra och förutsätter att man vill sina katter väl och hjälper, förklarar, stöttar och förstår att ingen är fullkomlig.
Sköt om er alla och varandra i glädje och sorg!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
En trygg plats. Med både glädje, sorg, vänskap, humor och tips/råd. Har inte gått en dag utan att jag har loggat in för att se vad som händer eller bara känna att jag är "hemma".
Och att det känns så bra beror på alla de underbara medlemmarna i detta forum!! Kram på er!!
klart att vi finns här för varrandra, vilken härlig bild..

Även jag instämmer till 100%.
Vet hur det var när jag nyss var drabbad med Baileys. Det är skönt att Ni finns och att vi har varandra.
Kram till Alla
Håller med. Här respekterar man varandras olika sinnesstämningar mm.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Kan även jag bara instämma i vad ni andra skrivit … det här är ett fantastiskt forum med en enorm sammanhållning i både glädje och sorg …
Kram på er alla!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Kram till alla och tack för att ni finns, och vilken tur att vi har varandra!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Instämmer, det känns verkligen som om jag känner er alla underbara människor! Inget annat forum är så himla trevligt och omtänksamt som detta. Kan det bero på att kloka människor väljer CRX?
Kramar från Aje

#12 Ahha, det är förstås på det viset……men ärligt det är lite tjafsigare på andra kattsidorna. Ju längre päls ju mer tjafs…eller……

#13 Haha, du kanske slog huvudet mitt på spiken! 
I övrigt håller jag med alla andra om att det är en hoper fantastiska människor här! Många kramar till er alla!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

# 13 har du råkat på nogon sphynkx-forum sen? ,-)) Nää - ärligt sagt det hör till de snällaste och stämningfullaste, som jag råkat på ineternet.
*mysigt här*

#16 hmm..stämmer min teori torde Spynkx mäniskor vara vänliga näst intill medvetslöshet……och då kanske man inte är med på ngt forum alls för att inte stöta sig med universum….La la la…*gnolar lite Tomas Dileva*

Skämt å sido, räknar med både Devon, Cornish och Spynkxfolk i denna sida…..

#18 lol… Mea culpa. tänkte inte din tanke ända till slut - vad blir det när man är vänligare än vänlig:-) Men hållr med dig - Devon Cornish Sphynx - igentligen borde man ha en av varje? Ursäkta, det här gick OT…

Haha, ja… Då borde ju jag å Chat Nu (och kanske någon mer?) Vara dem allra snällaste och trevligaste på detta forum iom att vi har BÅDE Cornish Rex och Sphynx! :)
Inte mig emot ;)
MEn verkligen - detta är ett jättetrevligt forum!

#21 IIIIIiiihhhh… läskigt
En undran - om man har flera CRXar är man ännu trevligare än om man har en? Om det är så kanske jag måste köpa ett par till 
#21 VILKEN BILD!!! vad är detta?????
Jag skulle gärna vilja he en sphynx min sambo och hans grabb tycker det är den finaste rasen!

#24 löööööööwly!
Min bild #21 måste vara ett litet digitalt jobb i Photoshop..hittat på nätet.
A

Vill återknyta till inlägget och dela med mig av något klokt som vår nationalskald Tage Danielsson har diktat, och som passar på vår sajt!
_"En droppe doppad i livets älv
har inte kraft att flyta själv.
__Så ställs så krav på varenda droppe:
_Hjälp till att hålla varandra oppe!"
Kramis från Los Gatos Locos med matte

Fint!

Jag tror din bild var en naturlig mutation som man hittade för en låång tid sen…. Kommer just nu inte ihåg var, men det är iaf också en nakenhetsgen som ahr fått katten i fråga att tappa hår. Han var också, om jag itne minns fel, väääldigt liten i storleken.
Visst är vår lilla söt? Hennes 6 syskon hälsar att dem är minst lika söta också hahah
Men nu återgår vi till ämnet igen och försöker vara seriösa *ser allvarlig ut*
#24 jepp en sån vill vi ha *he he* jättesöt!!!
#26 så gullig gäsp-sötis!!!

Håller med-om allt!!
Och just detta små fnissande kommentarer som ibland blir helt OT till slut-men just därför gör sidan så mycket trevligare!!
Skönt när inte någon sitter på någon hög häst och dikterar ordningen..det gillar jag!
#26 ..en av mina favoritdikter-helt underbar.Hade den på kylskåpet ett tag..
Och självklart-är Cornishmänniskor(ok ni andra med nakenfisar och devons får hänga på..) trevligare än andra..annars står man inte ut med alla dessa katters upptåg och hyss,att ständigt ha en(minst..) som är hack i häl osv…
Man måste vara en genuin kattmänniska helt enkelt -och då är man trevlig!

Kan bara instämma med er ovan..Här kan man fråga om saker utan att bli hånad eller påhoppad..Ömsesidig respekt och en stor nypa ödmjukhet är min förklaring av detta forum..Hoppas att det får fortsätta vara så bra..