Balder och Billing tycker om varandra!
Balder är ju en liten snuttegris. Ja, det är ju Billing också. Nu när skirner är nykastrerad, så får han vara i inre delen av huset. Så kan ju inte de snutta på honom längre. Så vad göra?
Jo Balder (den brunspotted m vitt) snuttar på Billing. Då blir Billing så snutte sjuk. Vad gör han då? Jo, så klart, man snuttar ju på sig själv!
Jag har bildbevis.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Tihi… de är för roliga!!!! Vad gör man inte för brorsan.

Men gossegrisarna då! Så himla himla gulliga.

Jag förstår inte riktigt varför de har blivit såna snuttekatter. De blev ju inte avvanda för tidigt, och Surt gör det ju inte alls. Måste erkänna att det är första gången jag har en katt som snuttar på sej själv. Har hört om en annan (en sphynx tror jag) som har snuttat på sin egen mage. Lite rfoligt är det i alla fall.
Natta
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
snuttisar

naaaw!
Men vilka snuttisar!!! :) Jag trodde det var nåt övergående jag … *fniss* Men lägg av, menar du att han snuttar på sig själv????!!!! *asg*
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Knäppisar!

.
Men söta är de i alla fall!
Puss till dem båda!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Gud så roligt..att han snuttar på sig själv!Smart kille som upptäckt att man kan vara sin egen lyckas smed..!
Buffy snuttade ju på Danne under alla år, så magen blev alldeles uttänjd,våt och svampig ibland..men aldrig något snuttande på sig själv..hahaha..
Två av mina kattungar(honor), som idag är drygt två år, flyttade till samma hem och där snuttade båda på den ena. Numera snuttar hon bara på sig själv, när hon myser som bäst.
Min Anthea, som är kullsyster, snuttar på oss när hon vill mysa…..