Metallicas småsmurfar är på g
idag på dag 65 började hennes förlossning.det tog mycket lång tid för den första och komma ut,och när den till sist kom var den tyvärr död.För en timme sedan kom tvåan en röd hane.jag hoppas på någon mera så tvåan kan få ett syskon och växa upp med.återkommer med senaste nytt.

Beklagar att ettan inte ville.
Samt grattis till de andra två.
Stolt ägare till tre La permer
Jag hoppas det går bra för dig och katterna..!
ja det vart två syrror till lillkillen.först en svartpadda och till sist en blåpadda.Så skönt att det nu är över.jag har nu två tjejer att välja på.Så jag är mer än nöjd idag.

Grattis till kullen. Ser fram emot bilder. Uppdaterar din hemsida så snart jag kommit hem.
Grattis till kattorna!! Tråkigt med killen :( men skönt det gick bra med de andra.
1 5# Ja det var tråkigt.Alltid ledsamt när det händer.Hon såg så ledsen ut och hade kämpat så med den första.Men när hon nu ligger i sin låda med sina tre barn är allt så rofyllt som det bara kan.Vad våra djur är duktiga och så kloka.Detta är väl ett naturens under?och det är lika underbart varje gång att få uppleva det.
Grattis,grattis och grattis ! ❤️❤️❤️ Två tjejer till dig!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
tack så mycket,ja tjejerna var ju väldigt efterlängtade nu liksom,efter detta stora grabbgäng.
Nu har också de små fått namn.denna gång blev det en parfymkull.Pojken heter Hub cats Hugo Boss,svartpadda heter,Euphoria Blossom.och slutligen den blåa paddfröken heter Victoria Beckham.
#9 mmm jag gillar väldoft ❤️

Nu vill jag se bilder på dem .
Det kommer………….
nu är de snart fyra dygn.De är tjocka som små korvar.ha lyckats ta några bilder,men Metallica gillade inte det alls.Lilla Hugo ser i dagsläget ut som en liten guldhamster istället för en cornish rex.paddfröknarna är också så fina och runda.jag hoppas Victoria,blåpaddan kommer att bli en fin tjej och stanna här hos mig.Hon blir den femte generationen här hemma.
Vackra! Och ännu ett fint bevis på att nya CRXbebisar inte behöver se ut som nakenkatter. 🙂 Det räcker att nakenkatter gör det🙂😉
ungarna växer fort och har idag öppnat sina ögon.Alla har ökat mycket i vikt och mår jättebra.Metallica är så duktig med dem.
Fina
Sötnosar 😍

Så fina de är pluttisarna.
Det är en fin kull!
Nu har lilla Hugo Boss hittat sitt hem i Örebro.
#27 Låter bra det 😃