En ny liten trio hos S*Spotless

Grattis! ❤️
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Grattis.❤️
Grattis.Milde tid så kattungesugen man blir.
Stolt ägare till tre La permer
Åh, så fina. Stort Grattis ❤️
Jättestort grattis till de små!
Vad härligt det ser ut och grattis till kullen
Grattis :D och vilka underbara under :D så himla söta :D
R.I.P Våran älskade Sotis som somnade in Juli 2014 :( <3
Hos oss bor Lizzie (Spotless Happy face) Och Findus (SE*Arextocats, Norm Spellman ) båda är Cornish rex :) <3

Grattis. Den lilla flickan var alldeles för söt med sina vita handskar på sig!
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

Så härliga de är (fäst de är vitfläckar)
Stolt ägare till tre La permer
Åh vad lilla citron-killen är underbart vacker ❤️

Veckorna springer iväg och snart är ungarna i K-kullen redo att lämna hemmet. De har så klart också fått sina namn, även om det tog tid innan jag "kände" vad de skulle heta.
Hane ett - Karo CRX b 03 33
Hona - Katla CRX b 03
Hane två - Kit CRX b 09 33
Lille Jago (svart bicolor) är en jättebra kompis och tar hand om de små på ett fantastiskt sätt. Se så bra lilla Katla ligger hos honom. ♥

Fy dig som lägger upp så underbara bilder på dina små.. Lilla Karo gör att hjärtat kniper! 💔

#39 🙂
Karo har faktiskt fått ett väldigt vackert huvud. Att han är en spinnmaskin utan dess like och en clown gör honom inte mindre hjärtknipande. 😉

Kär ❤️
Vad fina de är ❤️
Lånar du ut Kit till avel??
(så kär är jag, så att jag kan tänka vitfläck😉)
vilka godingar så jätte söta :D
R.I.P Våran älskade Sotis som somnade in Juli 2014 :( <3
Hos oss bor Lizzie (Spotless Happy face) Och Findus (SE*Arextocats, Norm Spellman ) båda är Cornish rex :) <3

#57 Det var som tusan! 😃😉Jag har fått förfrågningar redan, men har inte lovat någon något. Vill se hur han utvecklas och så innan… men är fortfarande intresserad senare så är du absolut en av dem jag kan låna ut till. 🙂(…det tror jag att du vet)

#58 Halvsyskon till din jättefina tjej. 😍
Karo är ju helt enkelt underbar!!!

#64 Tack! Det tycker jag också. Han är fantastisk och den av de tre som är roligast och mest kontaktsökande.
Karo letar fortfarande efter rätt hem.

Men ååååh, ska ju inte skaffa en till på ett tag!!! Men jag är smått kär ska erkännas… Hera här hemma är också väldigt duktig på att klättra, tog sig precis uppför smala metalltrappsteg till en loftsäng här… ❤️
Gud så fina! Jag är helt betagen av deras blå ögon! Kommer de ha kvar den intensiva blå-nyansen även som fullvuxna?

#70 Alla maskade katter har ju (mer eller mindre) blå ögon. Just dessa pojkar har väldigt bra ögonfärg och min erfarenhet är att ögonfärgen bara blir bättre med åren. Så, jag tror att de här två (Kit och Karo) kommer att ha en fantastisk ögonfärg genom hela livet. Mamma Prsiam har en fin ögonfärg hon med, men den är int elika mörkt blå som pojkarnas. Mormor Iris har däremot riktigt blåklintsblå ögon, hon är också maskad (chokladmaskad och vit).
Helt fantastiskt fina är dom alla tre!
Jag har för övrigt mejlat dig… :)

#72 Det har jag missat! Ska leta fram det så snart jag är hemma igen. 🙂 Du har ju en fin maskad liten tjej själv. Hon ser ut att han en jättefin öronplacering.

Tack! Hon är verkligen jättefin! Nog för att jag inte är jätteinsatt i hur en typisk cornish ska se ut (detaljmässigt), men i mina mått mätt är hon en 10-poängare ;)
Ska kanske tydliggöra att jag mejlat dig här på iFokus, och inte till din e-mejl (som jag senare hittade på din hemsida.. :)