Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettövrigt
Läst 330 ggr
AnnaS
0

Lappsjuk i skogarna!

Är i sommarstugan utanför Floby och är lite uttråkad. Någon i Skaraborg som vill komma på besök och socialträna mina kattungar? Flört Mamma har en full frys med gott fikabröd Hemlis

Jag åker också gärna på kattsafari Skrattande Jag kan ta med fikabröd!

rexmamma
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kattsafari till Sollentuna?

Lite långt förstås, men det skulle vara kul Skrattande

AnnaS
0

#1 Säger detsamma till er, skulle vara kul om ni kom hit Skrattande Tåget från Stockholm stannar bara 8 kilometer härifrån och jag hämtar gärna Cool

Men sådana söta chokadpraliner kan jag ju inte bjuda på förstås Kyss

A-M.H
0

..skulle gärna komma…älskar katter o fikabröd…..Gladmen det är lika långt (till Floby) från Skärholmen, Stockholm som Sollentuna…Ledsen

RacerDonnans
0

Tja som du vet skulle jag jättegärna komma också Anna men från mig är det mer än dubbelt så långt som Stockholmarna. Du är välkommen hit också på kattsafari Skrattande. Skall neröver en gång till i höst men det blir inte förrän i mitten av augusti och en "snabbtur".

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

olina
0

Lite långt att åka men gillar både fika bröd och fina kattungar Cool

AnnaS
0

#3 Du kan ju ta den södra vägen om den där lilla pölen i mitten när ni ska till/från Norge? Oskyldig

#4 Nästa helg, 4 augusti, kommer jag kanske till Östersund och då får du hålla dig hemma! Skrattande

Buffy-co
0

åhhh - här är en till som gärna skulle vilja komma och snutta på kattungar..lite långt dock att bara komma förbi så där bara,men..Östersund ligger ju nästgård till Sthlm!!Oskyldig

Inga nya kattunge-bilder på g ifrån Ö-sund???????

Känns som jag varit borta 1 månad inte 1 vecka..

LinusCRX
0

Oj, oj, oj…. det finns inget piller man kan ta mot det Skrattande

Har tyvärr inte vägen förbi, men med mitt dåliga lokalsinne, se god morgon"-tråden, så vet man aldrig var man hamnar…..

Skulle du har vägen förbi huvudstaden för du gärna svänga förbi och hälsa på oss också.

Strawberrygirl
0

You've got mail! Cool

RacerDonnans
0

Tja blir du bara uppe över helgen?
Kommer antagligen hem lördag eller söndag från en minisemester. Många mini blir det i sommar Flört.

#7 Nya bilder kommer inatt eller imorgon, jag looooovar. Har massor i datan nu en del rätt häftiga också. Har annars uppdaterat kattungesidan på hemsidan www.racerdonnans.se före helgen men legat lågt här ett tag.
Det kan ju räknas som en IT kattungesafari tills du kommer uppöver AnnasFlört

AnnaS
0

#7 Tyvärr så har jag inga nya bilder, Karoline har varit iväg på semester och jag har inte fått nya än. Jag hoppas på snart!! Men jag har lite svårt att redigera dem här i stugan…

#10 Faktiskt så kommer jag bara över dagen. Går ett nattåg så jag är i Östersund 7 på morgonen och så går det tillbaka till Karlstad 21 på kvällen. Blir kanonbra tror jag! Visserligen kommer jag att sitta och sova, men shit happens! Skrattande

RacerDonnans
0

Jag kan nog hjälpa dig med det Anna.

A-M.H
0

I'll Call You Later ..ja en ide' faktiskt…ska kolla hur lång vägen är runt pölen..hoppla hej det är ju snart fredag..

AnnaS
0

#13 Men oj, det är nog en omväg på ca 25 mil! Förvånad Jag skämtade liksom bara lite typ Generad Ni får gärna komma förbi, men det är som sagt en rejäl omväg…

A-M.H
0

Goofy …ha ha ha trodde ju det låg typ 8 km utanför karlstad (ja Karlstad passerar vi ju) ha ha ha..mina geografiska kunskaper är liksom lika med noll..upptäckte det när jag kollade på google maps…Oskyldig