God morgon 2007-07-22
God morgon. Dödstrött. Sovit dåligt. För varmt. Många katter i sängen. En i bokhyllan. Böcker i golvet. Duns vaknar. Uppe nu. Kaffet på gång. Sköt er och ha en trevlig söndag

Ajdå..lät som en riktigt tokmorgon
Jag vaknade av barnen som hade släppt ut kattungarna i hela lägenheten..
Sen låste vi in dem igen o tog en runda med hunden i spåret här utanför..var riktigt skönt o nu avslutade vi med en varsin äggmacka barnen o jag.. undra vad man nu ska göra
God morgon och kram till alla!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God morgon!
Sambon är ledig idag så vi skulle försöka hitta på något, känns evigheter sedan har var ledig sist.
Ha en bra dag!
God förmiddag. Min son och jag ska till High Chaparall. Ha en trevlig söndag allihopa.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Godmiddag!
Igår var vi på Gröna Lund med barnens kusin från Gotland, som bara varit i Stockholm under höst och sportlov förut då vi alltid kommit till Gotland på sommaren. Så både fredag och lördag blev shopping, först Sickla köpcentrum och igår Stockholms city. Efter det Grönan.
Ikväll ska jag jobba så nu blir det tillbaka i sängen, tyvärr med huvudvärk, då resten av gänget gett sig av till Södersved för att bada. Själklart får jag sällskap i sängen av en allt tjockare Anthea och hennes mor Wilda.
Ha en bra dag!!

God morgon !
Sista dagen som gräsänkling.
I morgon kommer sambon samt två av barnen. Undrar bara var de ska sova stackrarna. Har inte kunnat köpa den våningssängen som jag bestämt mig för, den fanns inte i lager och kommer förmodligen under v. 30 ( nästa vecka) man kan inte reservera en, utan måste komma dit o köpa medans den finns..hrrrm..de går tydligen åt som smör i solsken..
Ja för er som inte vet så lyckades Ciggeslyngeln under en hormonstinn period pinka ner ett helt rum, med sängar o allt. Fanns inte ens en tanke på att det skulle gå att sanera sängarna. Hå hå ja ja..
Nu ska jag ta en promenad till Ikea, ja jag har promenad avstånd (ca 30 min per fot) Det bästa med att inte ha bilen med sig, är att man kan inte handla på sig en massa.

Ha en jättebra dag !!!
# hoppas ni hade det trevligt på High Chaparall.
#5 Krya på huvudvärken!
#6 Tråkigt att han kissade ner sängarna! Hoppas du får tag i sängar snart..Kul att bo nära Ikea! Vi har sju mil,tur det annars hade jag varit där för ofta!!
Idag…dartkastning, filmtittande och våffelätande!!

Här börjar dagen lida mot sitt slut. Har en av de vackraste kvällar vi haft på ett tag. Skall försöka hinna njuta av den ett tag till. Till er andra, hoppas dagen varit trevlig oavsett var ni varit IKEA, High Chaparall…..
Själv har jag 15-16mil till IKEA så det blir inte ofta alls som vi besöker den butiken.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
En film till sen är det godnatt, hoppas alla haft en bra dag!!
(Ska nog till ikea på fredag -kul!!!)

go natt ;)