God middag 16 maj
Vi har just kommit hem. Har varit inne o i Uppsala och växlat till mig lite EUR så att jag kan lägga handpenning på min nya lillkatt i helgen. Straxt lite kaffe och sen blir det syrummet igen.
Stolt ägare till tre La permer
nyss hemkommen från jobbet.har haft picknick på em med saft och bullar i parken.varit hemma många små tittningar på metallica som är på dag 62,men allt är lugnt.Kanske tänker hon föda i pingst.Snart ska jag vara barnvakt åt mitt barnbarn vilde som nu är 8 månader och naturligtvis det goaste som finns.ha en trevlig eftermiddag och kväll.
Går jag mot strömmen. Jag har varit hemma hela dagen. Funderar på att ge mig ut nu för att handla lite till kvällens, förhoppningsvis, spännade hockeymatch.
Sköt om er
Monica, vad spännande att se sedan vad för donna du hittat! Vet att du tycker solida och inte vitfläckat.. men gick du emot smaken??
Har varit ute i Uppsala och rört på mig i solen. Blivit ordinerad att vara ute i solen minst 15min/dag, så nu var jag tre timmar ute så då ska det väl räcka för idag. Köpte en smakpåse av JWB att prova på min ena hane här hemma om det kan funka för hans mage.
#1 Spännade dagar du har framför dig. Hoppas Vilde inte hittar på småbus precis när det är förlossning 😉😍
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Spännande med en ny kisse =)
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus