God kväll den 14 maj
hej hej.Tänkte kika in här en stund i min ensamhet.Gubben har åkt på speedway och jag stannade hemma.Tycker det är alldeles för kallt att stå där ute och frysa.har plockat fram alla saker till den stundande katt förlossningen.Köpte en fin röd värmefilt från OBH nordica när meliss fick sina ungar i februari.Nu står den blåa sängen redo att användas igen.Där har både hon och hennes mor kommit till världen i.Idag är det dag 60 och det är skönt att ha allt på plats.jag håller tummarna att kumla indianerna vinner ikväll.Min lilla favorit Emil från Ryssland kör ikväll så det ska nog gå vägen.Ska kika lite på TV och sticka några varv.Ha en skön kväll.
Du Indianerna leder, men Hammarby hänger med bättre än jag trott. Själv ser jag Smederna mot Vetlanda på teven. Väntar på få läsas om din nya kull
#1 ja snart kommer en glad gubbe i dörren!!!!!
TS Jag kryssar fingrar och tår för att du ska få fina friska ungar,och gärna några tjejer!!! Jag tänker på dig varje dag! Lycka till. I helgen som kommer är jag på utställning igen,men du kan smsa eller ringa.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
tack snälla Eine för din omtanke.jag hör av mig så fort "tjejerna" är här.