Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 196 ggr
AnneAlva
0

Nephtys har flyttat

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har hon flyttat, vår lilla skatt. Men ni kommer nog att se mer av henne, verkar inte bättre än att hon blir kvar som forumskisse. Glad Hon kommer att få det toppen, det är jag helt säker på och det kändes ändå bra när vi vinkade av henne och nya matte på tåget.

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

AnnaS
0

Vad skönt att allt gått bra! Det är så skönt när ens skatter hittar rätt hem! Glad

Kan jag ta bort annonsen på Nordiska Rexringens sida nu? Flört

A-M.H
0

..aggrplll..vilket foto…ha ha ha ha..vad är det för "fel" på den lilla tjejen….uuuunderbaaar…(ja inte som Bläsen förstås….)

Vart har hon flyttat…tell us..tell us…Glad

smirik
0

Hoppas det kommer bli bra för Nepthys i sitt nya hem, hon är ju helt underbar den tjejen, skall bli spännande att följa henne

Aje-T
0

Ja, vem här är ny lycklig familj?

AnnaS
0

Det var ju en Sashimi som skulle åka och titta på en hona… Kan det vara hon? :-)

Sashimis
0

Hej! Ja det stämmer att det är jag som är den nya lycklige ägaren till världens sötaste lilla Nephtys! Skrattande  Vi har precis landat med flyget och just nu håller hon på undersöka matskålen och lådan och sen ska hon få träffa min andra tjej på en stund.

Tack Anne och Christopher!!

Lullan1
0

Vad roligt! Grattis Sashimis, hoppas att vi får se många bilder och läsa mycket om Nephthys i framtiden!

Sashimis
0

Ja jag kommer nog ha svårt att hålla tyst om den lilla snyggingen misstänker jag ;)

AnneAlva
0

#1 Ojdå, det hade jag helt glömt, men ja, du kan nog ta bort den nu… GeneradGlad

#6 Tack från oss också, känns så skönt att veta att hon kommer att få det bra. Misstänker att det är skönt att äntligen vara hemma, blev en lååång resa för dig, men kanske väl värd besväret? Flört
Hoppas att Shmii blir glad åt sin nya kompis, vi får väl hålla tummar och tassar för att hon är vänligare sinnad mot nya bekantskaper än våra morrbollar. Glad

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Eine
0

Pussa på sötnosen från tant Eine!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Sashimis
0

Upptäckte ikväll en okänd talang hos Nephtys, nämligen att hon kan spela piano! Hon promenerade omkring på pianot fram och tillbaka och var inte det minsta rädd för att det lät… Det glömde ni berätta att hon kunde Anne! Flört

Spotless
0

Grattis Sashimis till din nya lilla sötnos! Och en talangfull sådan också. Undrar vad för talanger hon mer döljer med tanke på att hon spelar piano redan första dagen i nya hemmet?

Leffe
0

Grattis till nya katten och tillika pianospelaren

Gittan
0

Vad bra att resan gått bra.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

chikan
0

Oh! Grattis till både Anne.S och Sashimis!

Anna77
0

Jag är avundsjuk hon är så FIN!

Grattis till bäbiskatten!!Skrattande