Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: omplacering
Läst 1270 ggr
susun
0

Vill gärna ta hand om en crx

Jag har två cornish rex, en hona snart 3 år, och en hane 4 år. Vi tycker att det skulle vara roligt att utöka vår familj ( som dessutom innehåller två vuxna och tre barn yngsta 10 år) med en katt till. Deras personlighet är så härlig. Honan vill ha mer lek än vad hanen vill, han vill mest ta det lugnt. Är det någon som behöver omplacera sin katt?

Endast seriösa svar,och friska katter

Susun

Leffe
0

Hoppas du hittar någon här. Kolla bl.a. under grupperna Kattungar eller Omplaceringar

MariaW
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja någon omplacering har jag inte men 3 söta kattungar på 4,5 månad.
En hane blåsilvertigré bicolour, 1 hona svartsköldssmoke och 1 hona som kommer tillbaka idag svartsköldpaddssilveragouti van

De är jättmysiga kattungar alla tre gosar och busar mycket och gärna och funkar jättebra ihop med mina hundar.

Mer information och en massa bilder på www.wairams.se

aranels
0

Hej hej

Såg att du varit in på min tråd om oseriös köpare. Jag har 2 stycken 6 mån tjejer.
Du får hemskt gärna kontakta mig via mejl eller tele. Min mejl är satsara@hotmail.com och telefon är 070-580 85 52. Den som eventuellt skulle vara lämplig är den svarta skönheten Inferno. Om du kollar in min hemsida (adressen finns på min sida här) så kan du kolla in lite bilder. Jag har inte tillgång till min hemsida här på semestern så hemsidan är inte uppdaterad. Ha det jättebra

Spotless
0

Var bor ni? Är katterna kastrerade?

/Angela - S*Spotless
crx@spotless.se

aranels
0

#4 Vem menar du? Mig, eller MariaW? :Skrattande

MariaW
0

5# kan vara susuns katter eller? Mina katter är i alla fall inte kastreradeSkrattande

Spotless
0

Oooops, Generad frågorna var givetvis riktade till trådskaparen!

Var du bor, aranels, vet jag! Flört

aranels
0

#7 Hihihii tänkte väl

Natali
0

Jag har tre killar som söker hem, de är snart 5 månader. Ena killen kan jag sälja med lite special, då jag vill han ska ställas ut. Men det beror ju på vart ni bor, och om ni vill ställa ut.

www.fylgias.com finns mer info om de alla.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

kakannan
0

Jag har ju Elsa, en vacker brun hona på 1,5 år som behöver ett nytt hem som är lite lugnare och med äldre barn i. Du får gärna ta en funderare på om du har möjlighet att ta emot henne? Det finns en omplaceringstråd om Elsa, men du är välkommen att PM:a mig så kan jag kontakta dig på telefon om du vill veta mer om Elsas histora.

susun
0

Tack för alla svar, diskussionerna pågår här hemma. Men nu vet jag att det finns en del. Jag bor i Stockholm som svar på en av frågorna.

susun
0

Jag var till vetrinär igår med vår hankatt som har ont i svansen. Har lyckats få den i kläm i dörren. Han fick då en lugnande spruta för att kunna undersökas ordentligt. Det är över 1 dygn sedan, och fortfarande trött och lite "avslagen" i sitt beteende. Är det någon som vet om det brukar sitta i så länge efteråt? Han har ingen större aptit heller.

MonicaLagerquist
0

Min gissning är att han är avslagen pga att han har ont.Kolla om han har feber om det är så kontakta vet igen.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

susun
0

Tack för tipset!  Han fick även en inj med antibiotika, sen ska han fortsätta 10 dagar med drp eftersom det såg ut som en inflammation mellan kotorna på svanstippen.