Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettsamåkning-och-transport
Läst 491 ggr
mumsikoff
0

USA?

Eftersom alla forum och annonstorg inte verkar ge utslag så provar jag här istället. Här finns det gott om trevligt folk, så jag hoppas hita någon iaf ;)

Det är så att vi skulle behöva hitta någon som ska till USA i juli-augusti (början av september). Vi behöver hjälp med transport av en katt och har inte möjlighet att åka själva förrän i oktober-november…. Så jag blir jätteglad om ni frågar vänner och bekanta för att se om någon ska dit :) Vi ersätter självklart för transporten etc!

Tack för all hjälp!

Eine
0

Ok jag ska höra med en klubbkamrat, hon reser ofta till USA.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

mumsikoff
0

Tack, du är en ängel!

mumsikoff
0

Glömde att skriva att det allra största problemet är att personen i fråga måste åka till Atlanta/Charlotte området. Gelst inte längre bort då katten finns i Charlotte och uppföderskan itne kan köra bil länge pga ryggskada.

Eine
0

ok

Eine
0

Hon har just kommit hem från en tripp på 2 veckor i USA, där rök den möjligheten…Har du kontaktat något pet cargo? Jag fick hem en katt från Canada via ett sådant bolag som tog hand om allt!

mumsikoff
0

Tack Eine för din hjälp!

Tyvärr så är jag helt emot att skicka katter med cargo, speciellt då dt är så pass långa sträckor. Så hellre så tackar vi nej till katten än skickar den ensam med flyg i 12 timmar. MEn tack för tipset iaf :)

Eine
0

Jag förstår, det beror ju på vilka erfarenheter man har.Hoppas det löser sig för dig!