Tjusig kastrathane till omplacering.
Min vackra och underbara SC S*Spotless Xerxes CRX a 21 33 behöver, till min stora sorg, få komma till ett annat hem. Xerxes drar inte jämt med SC S*Spotless Ulv sedan han blev kastrerad, han tycker även att pappa GIC S*Spotless Qat kan vara jobbig ibland. Vi har kämpat och försökt en längre tid nu, men insett att det är bäst för katternas skull att sära på dem. Det skär i mitt hjärta och jag gråter floder bara jag tänker tanken, Xerxes och jag har haft många härliga stunder tillsammans både hemma och på resande fot då han ställts ut mycket. Jag älskar honom helt enkelt!
I och med att Xerxes är van att bo med mig och flera katter så passar han inte att bo som ensamkatt. Han ska inte heller tussas ihop med annan, främmande vuxen katt. Ett alternativ är att han flyttar tillsammans med S*Spotless Ilka CRX n 03 33 som jag söker fodervärd till alternativt att jag släpper iväg en annan av mina kastrater som omplacering.
Att han inte blir "utekatt" i sitt nya hem är också viktigt för mig. Finns möjlighet till utevistelse på innätad balkong eller annan säker, inhägnad yta är det toppen men han ska inte gå ute själv utan tillsyn.
Rätt hem är viktigare än ersättning, men han är så klart inte gratis.
Xerxes är kastrerad och problemfri, han är född den 26 januari 2009.
Tror Du att Du har rätt hem till Xerxes? Kontakta mig på info@spotless.se
Hemsida: www.spotless.se
Foderavtalet för Ilka är mycket generöst då jag endast vill ha möjligheten att få en kull undan henne innan hon övergår i fodervärdens ägo. Som fodervärd till en av mina katter betalar du ingenting för katten, du står dock för de kostnader som rör kattens vardagliga liv och du bekostar kastreringen innan hon skrivs över på dig. Alla kostnader som rör avel står jag för.

Vilken vansinnigt vacker katt!
"Sometimes you have to be a high-riding bitch to survive. Sometimes being a bitch is all a woman has to hang on to."

Så snygg! Skulle passa med en Spotless avkomma här! ;)

Tänk om jag skulle ha behövt en kastrat. Jag gillar honom massor. Förstår att det svider i mattehjärtat.
Stolt ägare till tre La permer

#5, 7 och 10 Tack ska ni ha för era snälla ord. Det gör ont, fruktansvärt ont, att behöva ta det här beslutet. Jag älskar honom, han är en sådan "liten" kille och han är en mattegris.

#7 Du har ju redan en Spotlessavkomma. 🙂En mycket stilig sådan. ❤️
Jo, men en till skulle passa här! Men har lovat mig själv att inte skaffa en tredje just nu. Men han är ju så fin! ❤️ Vill väldigt gärna att nästa hane är i grå-stuket. Hoppas han hittar sitt nya hem och du kan få följa honom.
Vilken helt fantastisk katt!
Väldigt vacker är han och även hon.synd man bor så långt bort

Guuud va fin han är.
Stickgalen tjej som älskar Cornish rex, Engelsk bullterrier, dabbagamer.
Såå underbara vackra katter båda två =)
R.I.P Våran älskade Sotis som somnade in Juli 2014 :( <3
Hos oss bor Lizzie (Spotless Happy face) Och Findus (SE*Arextocats, Norm Spellman ) båda är Cornish rex :) <3