Dagbok, blogg och hemsida
Jopp då har matte varit snäll nog att uppdatera alla sidor åt mig så nu är ni välkomna att läsa om sommarens semestrar
Jag har uppdaterat Dagbok här, hemsidan och bloggen
http://holmgrenshundar.wordpress.com
/Hälsningar mjau
Sture

..hade inten aning om att det fanns igelkottsloppor..milde tid vad är det mer för otäcka kryp som man inte har en aning om..
..jättefina foton….fin han é Sture-pojken..
Jag trodde det fanns loppor.. men det finns tydligen ett 30-40 olika varianter - bara i skandinavien!! och olika loppor kan lev och överleva på olika värdar.. fågelloppor och igelkottsloppor kan inte öveleva eller fortplanta sig på annat än deras tänkta vaärdar (igelkottar och fåglar) men får man in dem så kan de fortfarande bitas för att testa om man duger
. fast de dör självmant efter 10-20 dagar… Fast jag är otroligt överkänslig - får som blåsr där jag fick ett bett så jag märker dem omgående och panikstädar *ler*

klart du ska gå ut! :) Fick höra att oftast råkar man ut för detta i igelkottstäta områden.. och vi hade igelkottar (plural) i trädgården varje kväll! och ena vovven älskar att gräva i jord och har fått med sig de små grynen in från jorden :)
Vad roligt! Du är så duktig på att skriva!!! 
#5 Tackar :) jag tycker det är jätteroligt att skriva så jag övar i det tysta.. har väl någon barndomsdröm att skriva rn bok… men har aldrig kommit på vad jag ska skriva om eller kännt "det skulle jag vilja skriva om!" så det får stanna till blogg och hemsidor :) Alla kan ju inte införliva sina drömmar *ler*

..ibland är det bäst att man är lyckligt ovetande o livets fasor….eller..