Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 195 ggr
rexmamma
0

God morgon 20 juli!

God morgon! 

Sista dagen före semester! Sen kan jag ägna mig åt kattungarna 24 timmar om dygnet. Nä, men mycket mer än när jag jobbar iaf. Lite pyssel på huset och i trädgården ska det också bli. En eller annan bok kommer säkert att slukas liggandes i vilstol på verandan. Sååå skönt!

Ha en bra dag!

Leffe
0

God morgon. Ha en trevlig semester rexmamma. Ta det lungt idag bara. Har märkt att sista arbetsdagen innan semestern är "den längsta dagen".
Sköt om er idag alla

Lindaluring
0

#0 Härligt med semester! En annan är inte ledig förrän i början av september. *avis*

Reber och jag ska till vetrinären idag för märkning. Har tid 8:00. Jag är ruskigt trött och jobbar kväll ikväll, så det kan eventuellt bli en liten tupplur när vi kommer tillbaka.

Hoppas alla får en bra dag idag!

cherish
0

#0: Trevlig semester!! Vi är inne på tredje veckan och jag våndas redan över att börja jobba …

MartinaH: Grattis i efterskott!!!! Jaa, "en viss person" ska ju ha kalas oxå så vi kan ju kanske prata ihop oss om det … ;)

Sista checken innan vi åker … :) Lugn Ingela, vi kommer hem på tisdag och sen blir vi hemma. ;) Tänkte passa på att hälsa på dig nästa vecka, om det går bra? Kl 10 åker vi söderöver, vi måste handla hundmat först insåg vi sent igår … *suck*

Ha en trevlig helg allihop säger jag igen!

Kram!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Eine
0

God morgon! Så härligt det låter med semester remamma!Ha det underbart och läs massor av böcker, det finns nästan ingen bättre avkoppling.Stackars dig cherish, jag förstår hur klumpen i magen känns, men efter första dagen på jobbet brukar den förvinna.Sköt om er allihop.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Dolleminas
0

Wow idag har jag namnsdag, annars blir det väl som vanligt här antar jag… katterna kör ett race just nu :)

medde
0

God Morgon!
Nu är vi hemma från våran tur i småland vimmerby.
Har varit på astrid lindgren värdl,
Mycket uppskattat av min tös.Ok! sak erkännas jag hadde kul jag med.
Förutom en stund då hon gick och sjöng i parken.
På vägen ner köpte jag en cd blandad, där var makoolio med med Ingen sommar utan reeage.
Tösen min lärde den sig fort och  gick och sjöng högt och ljudligt"det ska vara reeage på sommarn med hemkört och cola lite lulli var dag"
Hmmm Några föräldrar stirrade stint på oss där vi gick! ajaj
Men nu åter till vardagen igen.
Hoppas ni får en härligt dag alla!
Solen skiner så allt på topp!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Elica
0

#5 märket att jag har också namnsdag idag - men vad är det namn på svneska kalender? Hos oss är det Margareta, Margit och Gret (och deras finska varianter).

Har blivit helt knäpp- tack för alla dessa härliga katungtrådar här. Hittar mig hela tiden och surfa på olika uppfödares sidor drömmandes om en katt till!

Finns det någon sejt för AKT (anonyma katttokiga)??

AbigailGabble
0

Grattis till alla oss namnsdagsbarn! Skrattande Elica: Det är Margareta även här, är osäker på om det är ytterligare nåt namn? Det är mitt andranamn, så för mig gills det inte så mycket.

Även om macavity gott borde ha kommit ihåg… Hrm.  Flört

Fritz
0

God morgon!

Vad ska vi med alla moln till? Vill ha SOL! Man får väl fortsätta städningen här hemma då…

Ha en bra dag!

A-M.H
0

Stop Deze Gekte God morgon !

Elica..Elica..vem är inte alldeles sjuk när man ser alla kattungar, man vill ju inte ha bara en..utan alla…tur man har lite stopp på   sig själv ….fin Avatar förresten…

Mulet ute tror jag eller kanske lite sol, det varierar från sekund till sekund.

Grattis på namnsdagen ni som har en sådan dag, hemma hos oss firar vi knappt födelsedagar, ej heller jul, midsommar etc..ja ni vet under alla år jag jobbade inom landstinget vande man sig av med helger…Sick

Nu ska jag som vanligt göra morgondagens V-75 rad….och har inte tid att sitta här på focuset o hänga..Flört

Ha en jättebra dag!!

Leffe
0

God natt säger jag redan nu. Sov gott alla

AnneAlva
0

Godkväll!

Är så trött så trött, jag stressar upp mig över allt som måste göras inför avresan till Åland imorgon så att jag inte får något gjort alls istället, som vanligt… Nåja, reser gör vi väl ändå, det viktigaste lär man väl få med sig och nyckel har vi lämnat till kattvakt och tillsyn och det är prio ett på alla listor. Nu slipper ni mig en vecka framöver, njut medan ni kan. Flört

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Inlägget är låst för nya kommentarer