Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 541 ggr
nakenkatt
1

söndagen den 5 maj

Uppe tidigt idag.Solen skiner och det ser ut att bli en fin dag.jag var ju i västerås och ställde min sphynxhona igår och det var en trevlig utställning.Hon fick sitt andra cap och skötte sig utmärkt.Passade på att besöka kattfotografen som var på plats,och hon tog en massa bilder på henne.ser fram emot att se resultatet.Enda missödet igår var att när jag skulle dricka mitt morgonkaffe därborta råkade hälla hela muggen över mig.Ganska pinsamt att gå runt med stora kaffefläckar hela dagen.Tur att gubben kunde visa katten i allafall.Det behövs nog haklapp snart när gamla människor ska ge sig ut!!! ha en jättetrevlig och solig Söndag.

Eine
0

Godmorgon!

TS Ja spillt kaffe vet jag mycket om! Därför klär jag mig oftast i svart och lite lager på lager.Vet du hur det gick för Cornisharna på utställningen?Tror att jag har en fin avkomma där..🙂

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

nakenkatt
0

Det var någon ny variant på utställningen igår som en del vart rätt så upprörda över.Buren skulle vara tvärtom mot vad man är van vid.Alla klädde ju med burskynket som vanligt,men de gick runt och sa till folk att man fick vända alltihop.Så man hade noll koll på sin katt,hörde bara besökande som tittade och pratade med katten bakom ryggen där man satt.jag såg några av cornisharna,men de var utspridda pga fri placering.

Leffe
0

#2 Det systemet är bra för publik i rullstol. De kommer fram mellan burraderna och kan se katterna utan att en massa bord och stolar i vägen.

Kaffe har man spillt många gånger

nakenkatt
0

#2 ja det har u ju rätt  i.Då kan de som sitter i rullstol se bättre.

MonicaLagerquist
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Q passar på att vara ute en stund medans mina egna katter är inlåsta.

Stolt ägare till tre La permer

Leffe
0

#4 Har kommit underfund med detta sedan jag börjat använda elrullstol. Egentligen skulle man ta upp kattutställningar till myndighet som har hand om sådana frågor

Leffe
0