Äntligen Metallica
jag kan nu äntligen konstatera att det är sant,min yngsta cornish är äntligen dräktig.Efter en lång väntan och flera försök har det nu äntligen hänt.Jag tror hon fattade tycke för sin senaste fästman.Han heter Djäknens You rise me up,han har en fantastisk päls och fina vågor.och han är en jättesnäll kille.Han kallas Smurfen av sin matte.Omkring den 20 Maj beräknas småsmurfarna anlända.Och snälla ni håll nu tummarna,jag vill gärna ha en tjej denna gång.
Jag hoppas du får 5 tjejer !!Kan meddela att Smurfen är kastrat nu. Han höll låda i natt och klagade över bristen på villiga damer. Skulle ändå till veterinären med Toro, så Smurfen fick åka med.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#1 Nej lilla gubben.Vi hälsar så gott!!!
Tack. Jo det skulle ändå göras ,han är ju klar med sina åtaganden. men han klagar än.. 🤔

Håller tummarna för att du får många töser att välja på.
Stolt ägare till tre La permer
Grattis, hoppas du får flera små fina flickor.
Tack så mycket.Jo jag har pratat med henne vad jag önskar mig nu!!!!!!
Håller tummarna
Vi tror att den maskade ungen hos min fodervärd,är en hona. Kanske vi ska hålla på den ,ifall det blir bara Smurfgrabbar?😉
ja tack det vore nog bra tror jag.
Och jag har bl a fått 2 snygga paddor med vitt i dag….Kommer bättre rapport senare.
#10 jo det kan jag tro!!! finns de som har tur.Grattis.
#11 tackar!

Smurfen kan ju göra tjejer i alla fall enligt bevis hos oss. Vi fick tre tjejer och en kille.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
#13 Det låter väldigt bra det,jag beställer samma som du.
nu ser man verkligen skillnad på Metallica,hon äter som en häst och har blivit så kelen och go.Snart kan jag se att magen börjar växa,ska bli så kul att följa henne genom dräktigheten,jag har väntat så länge på det här.
metallica mår bra och växer.Idag är det två veckor kvar precis tills jag får se det efterlängtade resultatet.
🐱
#16 Jag håller tumme !!❤️
Hoppas du får en liten maskad tjej! Håller tummarna.